DSpace Repository

Com parlen de les dissolucions els nens i nenes de 4 anys

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Famada Nadal, Laia
dc.date.accessioned 2015-09-24T10:14:47Z
dc.date.available 2015-09-24T10:14:47Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4204
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract En aquest projecte es dóna a conèixer els coneixements intuïtius que tenen els alumnes de 4 anys sobre les dissolucions, un tema complex i poc treballat en l’educació Infantil. Aquestes idees són importants per millorar l’aprenentatge dels infants envers les ciències. Per aquest motiu, les teories que s’inclouen intenten representar aquest concepte juntament amb com s’haurien d’ensenyar les ciències a l’escola. Aquest estudi s’ha realitzat en una classe d’infants de 4 anys, on es fa un recull de dades reals a partir d’unes gravacions realitzades en dues activitats d’experimentació. D’aquesta manera s’analitza com parlen els infants sobre les dissolucions i si el que comenten pot variar en funció de l’activitat o la intervenció del mestre. Aquesta recerca finalitza amb unes conclusions on es reflexiona sobre si s’ha de tenir en compte el tipus d’activitat i la intervenció del mestre en les respostes. ca_ES
dc.description.abstract This project presents the intuitive knowledge that the 4-year-old children have about dissolutions, a complex topic that they only work a bit in the kindergarten. These ideas are important to improve the learning of children toward sciences, for this reason, the theories included try to represent this concept along with how science should be taught in school. This study has been conducted in a class of 4 years-old children, in which a collection of real data has been made from recordings, recordings of two experimental activities. This way, how children talk about dissolutions was analyzed together with their comments and if they may vary depending on the activity or the teacher’s intervention. This research ends with conclusions in which it is thought about whether to take into account the type of activity and the intervention of the teacher in the answers. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 38 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació infantil ca_ES
dc.subject.other Ciències naturals -- Ensenyament ca_ES
dc.subject.other Ciències naturals -- Experiments ca_ES
dc.title Com parlen de les dissolucions els nens i nenes de 4 anys ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics