DSpace/Dipòsit Manakin

Disseny i aplicació d’una Unitat de Programació d’acord amb les bases del disseny universal d’aprenentatge i l’aprenentatge multinivell

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author López Tomàs, Carla
dc.date.accessioned 2015-09-24T10:53:02Z
dc.date.available 2015-09-24T10:53:02Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4206
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract La inclusió de tot l’alumnat és molt present avui en dia en l’escoles. Per això, hem de vetllar per a que els alumnes se sentin integrats, motivats i sobretot valorats per la comunitat d’aprenentatge. Les escoles inclusives han de respondre a les necessitats individuals que presenten els infants, ja que cadascun és únic i diferent. Per tant, dintre les aules hem d’aconseguir aquesta uniformitat, per això, és important la metodologia educativa que és porti a terme. Aquest estudi té com a objectiu aprofundir amb els fonaments teòrics del disseny universal d’aprenentatge i l’aprenentatge multinivell, també, donar suport als mestres amb temes d’inclusió i el disseny i l’aplicació d’una unitat de programació multinivell elaborada amb l’ajuda de la mestra de l’aula. ca_ES
dc.description.abstract The inclusion of all students is very present in today's schools. Therefore, we must ensure that students feel integrated, motivated and especially valued by the community of learning. Inclusive schools should respond to the individual needs presented by children, since each is unique and different. Therefore, we need to get inside the classroom this uniformity is therefore important educational methodology is carried out. This study aims to deepen the theoretical foundations of universal design for learning and learning multilevel, also support teachers with issues of inclusion and the design and implementation of a multilevel programming unit made help the teacher in the classroom. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 68 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.title Disseny i aplicació d’una Unitat de Programació d’acord amb les bases del disseny universal d’aprenentatge i l’aprenentatge multinivell ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques