Visualitzacions | |
---|---|
Els contes infantils com a creadors de contextos d’aprenentatge de matemàtiques | 932 |
octubre 2023 | novembre 2023 | desembre 2023 | gener 2024 | febrer 2024 | març 2024 | abril 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Els contes infantils com a creadors de contextos d’aprenentatge de matemàtiques | 1 | 9 | 7 | 6 | 6 | 3 | 6 |
Visualitzacions | |
---|---|
trealu_a2015_portet_nuria_contes_infantils_memoria.pdf | 7862 |
trealu_a2015_portet_nuria_contes_infantils_annex.pdf | 321 |
trealu_a2015_portet_nuria_contes_infantils_memoria.pdf.txt | 1 |
trealu_a2015_portet_nuria_contes_infantils_annex.pdf.txt | 1 |
Núria_Portet_Lozano.pdf | 1 |
Visualitzacions | |
---|---|
Espanya | 324 |
Estats Units | 311 |
Suècia | 45 |
Xina | 43 |
Alemanya | 42 |
França | 34 |
Ucraïna | 23 |
Rússia | 22 |
Regne Unit | 13 |
Canadà | 11 |
Visualitzacions | |
---|---|
Barcelona | 58 |
Redwood City | 51 |
Oakland | 36 |
Mountain View | 28 |
Ashburn | 24 |
Beijing | 24 |
Ann Arbor | 20 |
Sunnyvale | 16 |
Madrid | 15 |
Torelló | 10 |