DSpace/Dipòsit Manakin

Com repensar la didàctica de les matemàtiques en una aula multigrau de l’escola rural

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Ruiz i López, Raquel
dc.date.accessioned 2015-09-24T12:48:56Z
dc.date.available 2015-09-24T12:48:56Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4211
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract La recerca qualitativa que s’exposa a continuació és una investigació acció, emmarcada dins el paradigma socio-crític. Els objectius principals de la recerca són descriure i analitzar com es realitza la didàctica de les matemàtiques a l’escola rural, en una aula multigrau d’educació infantil. El recull de dades s’ha portat a terme a partir de tres instruments diferents: el diari de camp, a partir de les observacions a l’aula; el grup de discussió amb el claustre de mestres i l’anàlisi de documents de centre per exemple, el Projecte de direcció i la programació anual de matemàtiques. Finalment, s’han realitzat unes orientacions per al professorat per repensar la didàctica de les matemàtiques a l’aula multigrau. ca_ES
dc.description.abstract The qualitative research expounded below is an investigation-action, framed in the socio-critical paradigm. The main objectives of the research are to describe and analyse mathematics teaching at a rural school, in a pre-school multigrade classroom. The data has been collected by means of three collection tools: field diary, from direct observation in the classroom; the discussion group with the teaching staff; and the school center document analysis, such as the headship project and the annual planning of mathematics. Finally, some teaching guidelines for teachers have been carried out to rethink mathematics teaching in the multigrade classroom. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 61 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Escoles rurals ca_ES
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament ca_ES
dc.title Com repensar la didàctica de les matemàtiques en una aula multigrau de l’escola rural ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques