Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Sabata Carrera, Alba |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-24T12:56:19Z |
|
dc.date.available |
2015-09-24T12:56:19Z |
|
dc.date.created |
2015-05 |
|
dc.date.issued |
2015-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4212 |
|
dc.description |
Curs 2014-2015 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
Aquest treball és un estudi sobre l’Aprenentatge Cooperatiu, l’anàlisi de les dificultats d’una aula de P.5 d’una escola pública de la comarca del Bages i l’elaboració i posada en pràctica d’una proposta de millora basada en l’aprenentatge cooperatiu.
Per poder identificar les dificultats de l’aula es van fer un seguit d’observacions i una entrevista amb la tutora del grup classe. Per portar a terme la proposta vaig prendre com a referencia el Programa CA/AC (Cooperar per aprendre/ Aprendre a Cooperar). La intervenció va consistir en onze sessions on mitjançant l’aprenentatge cooperatiu vam intentar solucionar o millorar alguns dels problemes analitzats a l’aula. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
61 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
ca_ES |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
ca_ES |
dc.subject.other |
Ensenyament -- Treball en equip |
ca_ES |
dc.title |
L’aprenentatge cooperatiu a l’Educació Infantil Una estratègia per atendre la diversitat a l’aula, des d’uns perspectiva inclusiva |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Texto completo de este documento
Registro sencillo
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons