DSpace/Dipòsit Manakin

L’entorn educatiu d'un infant amb dèficit visual al centre escolar: Anàlisi del grau d'inclusió

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Garrell Soto, Clàudia
dc.contributor.author Nogué Benedicto, Silvia
dc.date.accessioned 2015-09-29T07:32:20Z
dc.date.available 2015-09-29T07:32:20Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4235
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract L’objectiu d’aquest treball és analitzar el grau d’inclusió d’un infant amb deficiència visual durant l’etapa d’Educació Primària en un centre ordinari, amb la finalitat d’establir diferents propostes de millora pel centre i per l’aula per tal, de potenciar i incrementar el seu grau d’inclusió. Per la realització d’aquest treball primer de tot, s’ha fet una recerca teòrica dels aspectes més rellevants de la concepció constructivista, de les diferències individuals, de l’ensenyament adaptatiu, de l’educació inclusiva i de la deficiència visual. Per dur a terme aquest estudi s’ha utilitzat entrevistes, una pauta d’observació i l’Índex per a la inclusió, amb la finalitat de conèixer l’actuació tant del centre com de l’aula respecte la inclusió de l’infant. I per finalitzar, elaborar unes propostes de millora en funció de l’anàlisi i dels resultats obtinguts. ca_ES
dc.description.abstract The aim of this study is to analyze the inclusion grade of an infant with visual impairment during the stage of primary education in an ordinary center. The principal objective is to establish different proposals for improving the education of the center and their classrooms to increase their inclusion grade. To realize this study, it has done a theorical research about the most rellevant aspects of constructivist conception of individual differences, adaptative learning, inclusive education and visual impairment. To do that, it has used interviews, an observation guideline and an Index for the inclusion with the aim to learn the center and classroom actuation respect to the infant inclusion. And finally, to generate an improve from the analysis and the results obtained. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 138 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Constructivisme (Educació) ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Deficiència visual ca_ES
dc.title L’entorn educatiu d'un infant amb dèficit visual al centre escolar: Anàlisi del grau d'inclusió ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques