DSpace/Dipòsit Manakin

Les pràctiques educatives d’inclusió d’una mestra de 1r de primària de l’escola PAMI, a Guatemala

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Gonzalez Salomó, Míriam
dc.date.accessioned 2015-09-29T07:43:32Z
dc.date.available 2015-09-29T07:43:32Z
dc.date.created 2015-05
dc.date.issued 2015-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4236
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract Aquesta recerca observa la presència de pràctiques inclusives d’una mestra en una aula de 1r primària. L’objectiu és descriure i analitzar les pràctiques educatives d’inclusió d’una mestra i també les seves concepcions sobre la inclusió. La investigació qualitativa ha tingut com a context l’escola PAMI a Panajachel, Guatemala. Amb les dades obtingudes i juntament amb la descripció dels tres tipus de pràctiques, inclusiva, col·laborativa i competitiva, el treball analitza la presencia i l’absència de les practiques inclusives en el fer docent de la mestra. Els resultats de la investigació mostren la dificultat de respondre a les preguntes de la recerca d’una manera clara degut al context del país i a la complexitat de la pràctica docent. ca_ES
dc.description.abstract This research observes the presence of the inclusive practices in a classroom of a first grade primary school teacher. The objective is to describe and analyze the teacher´s inclusive practices and her conceptions about inclusion. The qualitative investigation happened in the context of PAMI School in Panajachel, Guatemala. With the dates we got and together with the descriptions of three types of practices that are inclusive, collaborative and competitive, this research analyzes the presence and the absence of the inclusive teaching practices. The results of the investigation show the difficulty of answering research questions clearly because of the context of the country and the complexity of the teaching practice. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 51 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.title Les pràctiques educatives d’inclusió d’una mestra de 1r de primària de l’escola PAMI, a Guatemala ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques