Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Monclús Gairal, Sara |
|
dc.contributor.author |
Saña Liñán, Mònica |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-29T10:11:59Z |
|
dc.date.available |
2015-09-29T10:11:59Z |
|
dc.date.created |
2015-05 |
|
dc.date.issued |
2015-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4242 |
|
dc.description |
Curs 2014-2015 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
Aquest document presenta l’informe d’una recerca qualitativa orientada a descriure i analitzar si el treball per projectes fomenta la inclusió dels infants nouvinguts. Per portar a terme la recerca s’ha comprés la pràctica educativa de dos escoles –estudi de cas–, a partir de les observacions participants i entrevistes a mestres, contrastades amb aportacions pedagògiques sobre la inclusió i els projectes. El procés de la recerca ens ha permès conèixer què es fa a les escoles per donar resposta a la diversitat i afavorir la inclusió de nenes i nens nouvinguts, reflexionar sobre la pràctica educativa, i establir conclusions el màxim de precises i detallades. Per tant, a través d’aquest treball es pretén despertar l’esperit crític i posar en pràctica aspectes i continguts treballats al llarg de Grau, sobretot fent referència a la menció d’Educació Inclusiva i Atenció a la Diversitat. La recerca està estructurada en dos grans blocs, el primer sobre l’alumnat nouvingut i la inclusió i el segon es centra en el treball per projectes, dins del qual es troben continguts referents a les característiques dels projectes, el rol de les mestres, de l’alumnat, el clima a l’aula i per finalitzar el treball cooperatiu. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
135 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació intercultural |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
ca_ES |
dc.subject.other |
Atenció a la diversitat |
ca_ES |
dc.subject.other |
Infants immigrants |
ca_ES |
dc.title |
El treball per projectes en aules de múltiples colors : la inclusió dels nenes i nenes nouvinguts |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca_ES |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple