DSpace/Dipòsit Manakin

Proposta de valor: reestructuració del lineal de Carrefour : Un estudi de cas de gestió per categories i optimització del lineal

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Jordan Pérez, David
dc.date.accessioned 2015-10-02T09:42:04Z
dc.date.available 2015-10-02T09:42:04Z
dc.date.created 2015-06
dc.date.issued 2015-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4254
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract El consumidor del present s’ha tornat molt emocional respecte fa 50 anys, quan les indústries només es preocupaven de vendre el seu producte descuidant el client. Avui dia la qüestió ha canviat i el consumidor ha pres un rol important en la societat, està més informat i és més exigent. Per aquest motiu, les empreses s’han vist obligades a proporcionar un major valor respecte la competència. Així doncs, el màrqueting també juga un paper fonamental: ha d’entendre i oferir el que el client necessita. Aquest treball segueix el camí teòric que hi ha del màrqueting al mercadeig més pròxim al consumidor final en el punt de venda: el merchandising. Dins la branca de gestió del merchandising apareix un aspecte rellevant, la gestió per categories, la qual distribueix el producte en el punt de venda en funció de les necessitats del consumidor. El focus del treball és explorar la gestió referent a l’espai on s’exposen els productes per ser venuts (el lineal) i amb aquest enfocament teòric s’ha elaborat un estudi de cas real: proposar una reestructuració del lineal de sucs als supermercats Carrefour mitjançant les seves dades internes i dades de mercat. Els resultats seran molt millors respecte fa 50 anys: tan les empreses com els consumidors surten guanyant. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 74 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Consumidors -- Conducta ca_ES
dc.subject.other Màrqueting ca_ES
dc.title Proposta de valor: reestructuració del lineal de Carrefour : Un estudi de cas de gestió per categories i optimització del lineal ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques