DSpace/Dipòsit Manakin

Grau en Publicitat i Relacions Públiques

Grau en Publicitat i Relacions Públiques

 

Últims documents afegits

  • Messori Vidal, Marc Yuri; Vila Piñero, Artur; Gavaldà Miracle, Martí; Pereira Fernández, Anna (2016)
    Hemos elaborado un Plan anual de marketing y reposicionamiento de marca (Septiembre 2016 a Septiembre 2017) para Kleenex España. El objetivo principal del plan anual es el de volver a colocar a Kleenex en el punto de mira ...
  • Parés Muns, Marc; Oliveras Viñas, Guillem (05-2016)
    En aquest Treball Final de Grau hem desenvolupat un pla de comunicació per a la marca Desigual. El pla de comunicació ha consistit en el llançament d'una nova New Brand Line, que hem anomenat Curvy, ja que el públic objectiu ...
  • Duart Abillar, Tània (2016)
    Aquest treball té com a objectius principals descriure l’ús del canal online en la comercialització i distribució de les peces de vestir per part dels grans players del sector a Espanya alhora que copsar les noves formes ...
  • Viñas Tort, Judit; Miguel Casanovas, Blanca (2016)
    En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret per la Vall del Congost. La Vall del Congost està formada per quatre territoris: Aiguafreda, Sant Martí de Centelles, Tagamanent i Figaró. A més de ...
  • Gil García, Cristina (2016)
    En este trabajo se aborda la gestión y comunicación de crisis que llevo a cabo Germanwings. Se analizan entre otras cosas, las acciones que llevó a cabo, cómo facilitó la información…etc. Para llevar a cabo el análisis y ...

Veure tots els documents