DSpace Repository

Browsing Grau en Publicitat i Relacions Públiques by Title

Browsing Grau en Publicitat i Relacions Públiques by Title

Sort by: Order: Results:

  • Feliu Grande, Judit; Sánchez López, Marina (2017)
    El nostre treball de final de grau consisteix en la creació d'un esdeveniment enfocat a l'emprenedoria. S'ha plantejat un esdeveniment per tal de mostrar al públic les noves empreses i projectes creats amb l'ajuda de ...
  • Oca Temprano, Aida; París Jusmet, Albert (2017)
    Aquest treball gira entorn la fira professional Maison & Objet (M&O), eix principal de la qual són el disseny i a la decoració d’interiors. M&O és un dels referents internacionals més importants pel què fa a la moda ...
  • Castro Táboas, Paula (06-2015)
    El presente proyecto se centra en el análisis de la marca personal de la modelo Kate Moss, desde los inicios de su carrera en 1988 hasta la actualidad. El trabajo comienza con un marco teórico en el que se define el ...
  • Torrente Ribé, Elisenda (2017)
    La publicitat i els mitjans de comunicació determinen, en gran mesura, molts dels comportaments de l’actual societat contemporània. Ambdós eines comunicatives tenen un gran poder d’influència a l’hora de mostrar certes ...
  • Messori Vidal, Marc Yuri; Vila Piñero, Artur; Gavaldà Miracle, Martí; Pereira Fernández, Anna (2016)
    Hemos elaborado un Plan anual de marketing y reposicionamiento de marca (Septiembre 2016 a Septiembre 2017) para Kleenex España. El objetivo principal del plan anual es el de volver a colocar a Kleenex en el punto de mira ...
  • Berenguer, Clara; Garcia, Mariona; Vidiella, Ana (06-2015)
    Este proyecto se basará en la elaboración de un plan de comunicación global para la marca Kalenji. El principal objetivo de la campaña es la desvinculación de Kalenji de su matriz Decathlon. Se pretende que la marca para ...
  • Viñas Tort, Judit; Miguel Casanovas, Blanca (2016)
    En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret per la Vall del Congost. La Vall del Congost està formada per quatre territoris: Aiguafreda, Sant Martí de Centelles, Tagamanent i Figaró. A més de ...
  • Roig, Anna; Parés, Gerard; Torrent, Josep (06-2015)
    En aquest projecte es proposa una campanya de comunicació per a la nova cervesa de Guinness: Guinness Blonde. El document consta de diverses parts: l’anàlisi del context actual del mercat de cervesa a Espanya, el tipus ...
  • Capdevila Pelejero, Mariona Rosa (2018)
    Pere Vilamala i Soler està restaurant un edifici de l’any 977 per convertir-lo en un hostal de turisme rural. Aquesta és la raó principal d'aquest treball. El projecte de llançar aquest negoci al mercat. Aquest treball ...

Search RIUVic


Advanced Search

Browse