DSpace Repository

Browsing Grau en Publicitat i Relacions Públiques by Title

Browsing Grau en Publicitat i Relacions Públiques by Title

Sort by: Order: Results:

  • Palou Oliver, Aina (05-2021)
    Dins aquestes 400 pàgines, trobaràs dades, fets, i molta informació, però sobretot dedicació, curiositat i esforç. Comencem el viatge investigant l'impacte de la contaminació per plàstics, passant pels hàbits de reciclatge ...
  • Caparrós Besora, Anna; Vicente i Pont, Abril (2022)
    El nostre Treball de Fi de Grau consisteix en el Pla de Comunicació d’una Agència d’Organització de Casaments de Prèmium Luxe a Barcelona (Catalunya). El que volem dur a terme amb aquest treball és veure la viabilitat que ...
  • Ganduxé Beltran, Clara; Silva Camacho, Marta (05-2022)
    Per a la realització del Treball de Final de Grau vam decidir escollir Flor del Delta, una marca catalana, poc coneguda dins el territori, però amb un gran potencial per explotar, gràcies a la gran qualitat del producte ...
  • Abel González, Laura; Ortiz Alba, Laura (20-05-2022)
    Avui en dia, la comunicació és més important que mai pel creixement i funcionament d'una empresa. El Vallès és una comarca on hi ha molta indústria i empreses i on ens trobem amb una zona amb gran potencial, que ofereix ...
  • Diaz Serra, Nora (05-2020)
    En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret pel Delta de l’Ebre. El Delta de l’Ebre és una zona que forma part del territori de les Terres de l’Ebre, territori que comprèn les quatre comarques ...
  • Messori Vidal, Marc Yuri; Vila Piñero, Artur; Gavaldà Miracle, Martí; Pereira Fernández, Anna (2016)
    Hemos elaborado un Plan anual de marketing y reposicionamiento de marca (Septiembre 2016 a Septiembre 2017) para Kleenex España. El objetivo principal del plan anual es el de volver a colocar a Kleenex en el punto de mira ...
  • Velasco Gamarra, Julia; Robles Cuenca, Sara (05-2021)
    Este proyecto se basa en la elaboración de un plan de comunicación para la marca Malibu. Dentro de este sector hay una gran competitividad donde Malibu no ha logrado diferenciarse. Es por esta razón, que surge la idea ...
  • Berenguer, Clara; Garcia, Mariona; Vidiella, Ana (06-2015)
    Este proyecto se basará en la elaboración de un plan de comunicación global para la marca Kalenji. El principal objetivo de la campaña es la desvinculación de Kalenji de su matriz Decathlon. Se pretende que la marca para ...
  • Gil Mora, Mireia (05-2020)
    Para la realización de este trabajo, se ha hecho un análisis en profundidad de la organización no gubernamental WWF, su entorno y su competencia. Partiendo de este punto, se han podido encontrar el target y los objetivos ...
  • Casternado Pla, Marta; Malea Castellón, Xènia (06-2021)
    La elección de un trabajo final de grado profesionalizador es debido a que tenemos muy clara cuál es la idea de negocio. Se basa en crear una submarca para una empresa reconocida internacionalmente, en este caso Tous, ...
  • López Cornet, Cristina; Peña Montes, Claudia (05-2021)
    En la actualidad, se ha intensificado una necesidad medioambiental por parte de las nuevas generaciones de consumidores en relación a todos sus hábitos de consumo. La sociedad está eco-innovando y avanzando en términos ...
  • Crespi Rosell, Núria (05-2019)
    Aquest treball té per objectiu conèixer la finalitat de les obres creades dins el moviment artístic Pop Art, saber si eren obres d’Art o bé anuncis publicitaris. Amb aquesta recerca es pretén, per una banda, conèixer totes ...
  • Colomer Bosch, Meritxell; Saló Julià, Marta (2019)
  • Viñas Tort, Judit; Miguel Casanovas, Blanca (2016)
    En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret per la Vall del Congost. La Vall del Congost està formada per quatre territoris: Aiguafreda, Sant Martí de Centelles, Tagamanent i Figaró. A més de ...
  • Roig, Anna; Parés, Gerard; Torrent, Josep (06-2015)
    En aquest projecte es proposa una campanya de comunicació per a la nova cervesa de Guinness: Guinness Blonde. El document consta de diverses parts: l’anàlisi del context actual del mercat de cervesa a Espanya, el tipus ...
  • Budí Cabezas, Alba; Valldaura Ocaña, Maria (05-2021)
    El proyecto que se encuentra tras estas páginas está diferenciado en dos claros apartados: en primer lugar, el marco teórico que delimita el nicho de mercado al que nos enfrentamos, y posteriormente, la parte práctica, ...
  • Vivanco Bonamusa, Naia (05-2020)
    La Conca de Tremp, ha estat un territori associat secularment a la vinya i al vi. Per la seva climatologia, orografia i geomorfologia, els conreus de la vinya, l’olivera i els cereals hi ha conviscut amb equilibri en el ...
  • Franco, Diana (2019)
    Tras indagar sobre qué o quién sería el protagonista del trabajo, encontré una artista dentro de la página web Èxits Management, empresa catalana que como su propio nombre indica, se dedica al management de cantantes y ...
  • Freixer Codinachs, Clàudia; Grau Pont, Laia; López Ramírez, Ariadna (05-2020)
    Kodak ens ha encarregat realitzar una campanya de “rellançament de la marca” utilitzant una comunicació ATL i BTL per reintroduir-se al mercat espanyol, durant els mesos de novembre i gener del 2019 i 2020. Aquest relaunch ...

Search RIUVic


Advanced Search

Browse