DSpace Repository

Browsing Grau en Publicitat i Relacions Públiques by Title

Browsing Grau en Publicitat i Relacions Públiques by Title

Sort by: Order: Results:

  • Feliu Grande, Judit; Sánchez López, Marina (2017)
    El nostre treball de final de grau consisteix en la creació d'un esdeveniment enfocat a l'emprenedoria. S'ha plantejat un esdeveniment per tal de mostrar al públic les noves empreses i projectes creats amb l'ajuda de ...
  • Gonzàlez Vila, Alba (2020)
    Aquest treball de final de grau té com a objecte d'estudi el FOMO i la influència que té aplicat a la compra de fast trends de moda entre la Generació Z. A més a més s'inclou, a causa dels esdeveniments més recents que ...
  • Basic Rodríguez, Alexia; Gómez Sánchez, Irene; Llurba Soler, Laura; Alonso Osés, Sofia (05-2022)
    Nuestro trabajo de fin de grado consiste en realizar el lanzamiento de una new brand line de productos cosméticos en Mercadona con la colaboración de la artista Bad Gyal como embajadora de los productos, estando en todo ...
  • Sallés Solà, Mireia (2019)
    Saboratarta es un proyecto de emprendeduría que nace de la necesidad de respetar y cuidar del medio, de romper con las cadenas que nos ligan a las reglas y a lo socialmente aceptado y de apoderar a la mujer en todos sus ...
  • Oca Temprano, Aida; París Jusmet, Albert (2017)
    Aquest treball gira entorn la fira professional Maison & Objet (M&O), eix principal de la qual són el disseny i a la decoració d’interiors. M&O és un dels referents internacionals més importants pel què fa a la moda ...
  • Tornés Julià, Paula (05-2020)
    Aquest Treball de Fi de Grau consisteix d'una investigació sobre la marca persona en la indústria de la música. Dit estudi ha estat compost de dues parts, en primer lloc s'ha fet una recerca documental sobre què és ...
  • Castro Táboas, Paula (06-2015)
    El presente proyecto se centra en el análisis de la marca personal de la modelo Kate Moss, desde los inicios de su carrera en 1988 hasta la actualidad. El trabajo comienza con un marco teórico en el que se define el ...
  • Verdugo Puigpinós, Laura; Moreta Escandell, Yedra (05-2022)
    Este plan de comunicación viene precedido por la necesidad detectada de desestacionalizar un producto como es la cerveza, que claramente tiene un consumo mucho superior en los meses de verano, y sobre todo en los canales ...
  • Torrente Ribé, Elisenda (2017)
    La publicitat i els mitjans de comunicació determinen, en gran mesura, molts dels comportaments de l’actual societat contemporània. Ambdós eines comunicatives tenen un gran poder d’influència a l’hora de mostrar certes ...
  • Baraldés Rovira, Ferran (05-2019)
    2. Motivacions i justificacions Les motivacions que tinc per a realitzar el meu Treball de Final de Grau són el repte que suposa crear un producte nou que actualment no existeix. Vull crear un producte alimentari de la ...
  • Castro Ruiz, Paula (05-2019)
    Este Trabajo Final de Grado (TFG) tiene como objetivo principal el análisis de anuncios de publicidad de perfumes en la revista Vogue (año 2017). Esta investigación está compuesta por dos partes: la primera, presenta las ...
  • Palou Oliver, Aina (05-2021)
    Dins aquestes 400 pàgines, trobaràs dades, fets, i molta informació, però sobretot dedicació, curiositat i esforç. Comencem el viatge investigant l'impacte de la contaminació per plàstics, passant pels hàbits de reciclatge ...
  • Caparrós Besora, Anna; Vicente i Pont, Abril (2022)
    El nostre Treball de Fi de Grau consisteix en el Pla de Comunicació d’una Agència d’Organització de Casaments de Prèmium Luxe a Barcelona (Catalunya). El que volem dur a terme amb aquest treball és veure la viabilitat que ...
  • Ganduxé Beltran, Clara; Silva Camacho, Marta (05-2022)
    Per a la realització del Treball de Final de Grau vam decidir escollir Flor del Delta, una marca catalana, poc coneguda dins el territori, però amb un gran potencial per explotar, gràcies a la gran qualitat del producte ...
  • Abel González, Laura; Ortiz Alba, Laura (20-05-2022)
    Avui en dia, la comunicació és més important que mai pel creixement i funcionament d'una empresa. El Vallès és una comarca on hi ha molta indústria i empreses i on ens trobem amb una zona amb gran potencial, que ofereix ...
  • Diaz Serra, Nora (05-2020)
    En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret pel Delta de l’Ebre. El Delta de l’Ebre és una zona que forma part del territori de les Terres de l’Ebre, territori que comprèn les quatre comarques ...
  • Messori Vidal, Marc Yuri; Vila Piñero, Artur; Gavaldà Miracle, Martí; Pereira Fernández, Anna (2016)
    Hemos elaborado un Plan anual de marketing y reposicionamiento de marca (Septiembre 2016 a Septiembre 2017) para Kleenex España. El objetivo principal del plan anual es el de volver a colocar a Kleenex en el punto de mira ...
  • Velasco Gamarra, Julia; Robles Cuenca, Sara (05-2021)
    Este proyecto se basa en la elaboración de un plan de comunicación para la marca Malibu. Dentro de este sector hay una gran competitividad donde Malibu no ha logrado diferenciarse. Es por esta razón, que surge la idea ...
  • Berenguer, Clara; Garcia, Mariona; Vidiella, Ana (06-2015)
    Este proyecto se basará en la elaboración de un plan de comunicación global para la marca Kalenji. El principal objetivo de la campaña es la desvinculación de Kalenji de su matriz Decathlon. Se pretende que la marca para ...
  • Gil Mora, Mireia (05-2020)
    Para la realización de este trabajo, se ha hecho un análisis en profundidad de la organización no gubernamental WWF, su entorno y su competencia. Partiendo de este punto, se han podido encontrar el target y los objetivos ...

Search RIUVic


Advanced Search

Browse