DSpace/Dipòsit Manakin

Consulteu Grau en Publicitat i Relacions Públiques per data de publicació

Consulteu Grau en Publicitat i Relacions Públiques per data de publicació

Ordena per: Ordre: Resultats:

  • Manciño de la Fuente, Lorena (2019)
    The Publicist’s Starter Pack es un libro sobre terminología publicitaria. Dedicado principalmente a estudiantes que se inician en el mundo de la comunicación. Pretende mostrar un enfoque diferente en las herramientas ...
  • Franco, Diana (2019)
    Tras indagar sobre qué o quién sería el protagonista del trabajo, encontré una artista dentro de la página web Èxits Management, empresa catalana que como su propio nombre indica, se dedica al management de cantantes y ...
  • Colomer Bosch, Meritxell; Saló Julià, Marta (2019)
  • Sallés Solà, Mireia (2019)
    Saboratarta es un proyecto de emprendeduría que nace de la necesidad de respetar y cuidar del medio, de romper con las cadenas que nos ligan a las reglas y a lo socialmente aceptado y de apoderar a la mujer en todos sus ...
  • Crespi Rosell, Núria (05-2019)
    Aquest treball té per objectiu conèixer la finalitat de les obres creades dins el moviment artístic Pop Art, saber si eren obres d’Art o bé anuncis publicitaris. Amb aquesta recerca es pretén, per una banda, conèixer totes ...
  • Castro Ruiz, Paula (05-2019)
    Este Trabajo Final de Grado (TFG) tiene como objetivo principal el análisis de anuncios de publicidad de perfumes en la revista Vogue (año 2017). Esta investigación está compuesta por dos partes: la primera, presenta las ...
  • Coll Roca, Jana; Costa Torras, Eloi; Giménez Rubí, Rodrigo (05-2019)
    Auguria és un jove negoci que es basa en una aplicació mòbil que posa en contacte a professionals de l’endevinació amb els usuaris. Ofereix la possibilitat de cercar els professionals esotèrics ideals d’una manera ràpida ...
  • Cots, Clàudia (05-2019)
    Since 2016 Toyota Motor Europe is offering a merchandise range to 30 countries In November 2018 I joined as accessories project manager and I am responsible for two car models and all merchandising During these 7 ...
  • Baraldés Rovira, Ferran (05-2019)
    2. Motivacions i justificacions Les motivacions que tinc per a realitzar el meu Treball de Final de Grau són el repte que suposa crear un producte nou que actualment no existeix. Vull crear un producte alimentari de la ...
  • Gonzàlez Vila, Alba (2020)
    Aquest treball de final de grau té com a objecte d'estudi el FOMO i la influència que té aplicat a la compra de fast trends de moda entre la Generació Z. A més a més s'inclou, a causa dels esdeveniments més recents que ...
  • Bosch Hurtado, Meritxell (2020)
    Este trabajo final de grado tratará sobre, la organización de un plan de comunicación completo para la marca San Saru. Es por ello, que dentro de este plan de comunicación 360º se van a definir las estrategias, herramientas, ...
  • Tornés Julià, Paula (05-2020)
    Aquest Treball de Fi de Grau consisteix d'una investigació sobre la marca persona en la indústria de la música. Dit estudi ha estat compost de dues parts, en primer lloc s'ha fet una recerca documental sobre què és ...
  • Diaz Serra, Nora (05-2020)
    En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret pel Delta de l’Ebre. El Delta de l’Ebre és una zona que forma part del territori de les Terres de l’Ebre, territori que comprèn les quatre comarques ...
  • Gil Mora, Mireia (05-2020)
    Para la realización de este trabajo, se ha hecho un análisis en profundidad de la organización no gubernamental WWF, su entorno y su competencia. Partiendo de este punto, se han podido encontrar el target y los objetivos ...
  • Raja Font, Clàudia; Torres López, Sílvia; Vega Duran, Aïda (05-2020)
    La campanya que realitzarem es basarà en els pilars bàsics de comunicació de la marca; missió, visió i valors. En aquest cas, farem servir Nut com a referència perquè és una empresa jove en el mercat i fins ara no ha fet ...
  • Vivanco Bonamusa, Naia (05-2020)
    La Conca de Tremp, ha estat un territori associat secularment a la vinya i al vi. Per la seva climatologia, orografia i geomorfologia, els conreus de la vinya, l’olivera i els cereals hi ha conviscut amb equilibri en el ...
  • Freixer Codinachs, Clàudia; Grau Pont, Laia; López Ramírez, Ariadna (05-2020)
    Kodak ens ha encarregat realitzar una campanya de “rellançament de la marca” utilitzant una comunicació ATL i BTL per reintroduir-se al mercat espanyol, durant els mesos de novembre i gener del 2019 i 2020. Aquest relaunch ...
  • Sureda Pol, Joan Lluís (05-2020)
    La idea de este Trabajo de Fin de Grado nace de mi preocupación por el declive de los medios impresos en el sector de la moda, ya que son uno de los pilares fundamentales de esta industria. Obviamente, la sociedad evoluciona ...
  • Andrade Antoniazzi, Carolina (2021)
    La moda está en todas partes, desde una simple sudadera para estar por casa, hasta un elegante vestido de gala. Incluso la forma en que nos comportamos o la forma en que caminamos, el tipo de maquillaje que usamos, o ...

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per