DSpace Repository

Anàlisi de l'optimització del temps de la pràctica motriu a les sessions d'educació física : una proposta aplicada a l'IES CAR de Sant Cugat

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Ametller Lurbe, Albert
dc.date.accessioned 2015-10-14T07:57:26Z
dc.date.available 2015-10-14T07:57:26Z
dc.date.created 2015-06
dc.date.issued 2015-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4288
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract En el següent estudi, es pretén elaborar una proposta pràctica d’actuació, que permeti als professors de cicle formatiu optimitzar i augmentar el temps de pràctica motriu dels alumnes en les seves sessions. Per a fer-ho, s’utilitzarà una metodologia basada en la pràctica reflexiva on primer, a partir d’enquestes i l’observació de sessions, s’analitzaran dos àmbits diferents- L’àmbit educatiu formal en els cicles formatius i l’àmbit educatiu no formal en l’entrenament i rendiment i esportiu- prenent com a mostra professors de l’IES CAR i entrenadors federats del CE Europa, amb l’objectiu de cercar bones practiques en l’optimització del temps que permeti crear una transferència de la didàctica d’un àmbit cap a l’altre. Finalment s’elaborarà una guia d’actuació, que es portarà a la pràctica i permetrà valorar l’efectivitat de la proposta. ca_ES
dc.description.abstract This research aims to develop a practical proposal allowing vocational training professors to optimize and increase driving practice time in their sessions. In order to do so, a reflective practice methodology will be used, from surveys and sessions observation, analyzing two different areas – formal education in vocational training and non-formal education in training performance in sport – taking as a sample IES CAR professors and CE Europa federated coaches, with the purpose of seeking good practices to optimize time enabling a transfer of teaching from an educational area to the other. Finally an action guide will be developed and implemented, assessing the effectiveness of the proposal. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 159 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació física ca_ES
dc.subject.other Entrenament (Esport) ca_ES
dc.subject.other Motricitat ca_ES
dc.title Anàlisi de l'optimització del temps de la pràctica motriu a les sessions d'educació física : una proposta aplicada a l'IES CAR de Sant Cugat ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca_ES
dc.description.version Director/a: Gemma Torres Cladera
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics