DSpace Repository

Identificació dels coneixements del contingut claus sobre el valor de posició dels infants de cicle inicial. Un estudi de cas

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.author Jurado i Salvans, Mireia
dc.date.accessioned 2015-10-16T12:36:53Z
dc.date.available 2015-10-16T12:36:53Z
dc.date.created 2015-09
dc.date.issued 2015-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4305
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract Aquest treball de recerca pretén identificar els coneixements del contingut claus sobre el valor de posició dels alumnes de cicle inicial d’Educació Primària d’una escola pública de Catalunya. Per aconseguir aquest propòsit, es va revisar la literatura per tal de distingir i seleccionar els aspectes més rellevants pel que fa a aquest contingut matemàtic. Les referències teòriques van permetre elaborar un instrument de recerca dissenyat amb l’objectiu d’identificar els coneixements del infants respecte al valor de posició. Per tal de triangular les dades, a més de la prova als estudiants, també es va entrevistar a les tutores dels grups-classe i es va observar una sessió de matemàtiques per curs. A partir dels resultats i de l’anàlisi es determina quin nivell de coneixença tenen els infants investigats sobre el valor de posició i es comprova la validesa de l’instrument dissenyat. ca_ES
dc.description.abstract The present research aims to identify the key content knowledge relating to the numeracy position value from first and second grade students of a Public School in Catalonia. To achieve this purpose, we have done a literature in order to distinguish between and select the most relevant aspects according to this mathematical content. The theoretical references allowed to develop a research tool designed with the purpose to identify the children’s knowledge about place value. To be able to triangulate data, apart from the students’ test, we have done an interview to the class tutors and we have done a class observation of each group. From the results and the analysis we can establish a conclusion about the place student’s value knowledge and the validity of the designed instrument can be discussed. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 216 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.subject.other Matemàtica -- Ensenyament ca_ES
dc.title Identificació dels coneixements del contingut claus sobre el valor de posició dels infants de cicle inicial. Un estudi de cas ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca_ES
dc.description.version Tutor/a: Montserrat Prat i Moratonas
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics