Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva |
|
dc.contributor.author |
Farré Riera, Laura |
|
dc.date.accessioned |
2015-10-20T06:40:13Z |
|
dc.date.created |
2015-09 |
|
dc.date.issued |
2015-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4306 |
|
dc.description |
Curs 2014-2015 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
El present treball final de màster té com a finalitat analitzar i reflexionar sobre la participació que l’alumnat1 té a l’escola, concretament a secundària, focalitzant-me en un centre educatiu en concret. Pretenc centrar-me en la importància que aquesta participació té per afavorir una transformació del sistema educatiu i avançar cap a fites de major democràcia i inclusió educativa. Alhora, és important destacar que aquest treball està vinculat a un altre projecte d’investigació, anomenat “DEMOSKOLE: democràcia, participació i educació inclusiva en els centres educatius de secundària”, finançat pel Ministeri d’Economia i Competitivitat (EDU2012-39556-co2-01/02). Aquest projecte té com a objectiu principal analitzar com conceben i practiquen la democràcia, com element fonamental del procés educatiu, determinats centres educatius de primària i de secundària. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
125 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació secundària |
ca_ES |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
ca_ES |
dc.subject.other |
Participació (Filosofia) |
ca_ES |
dc.subject.other |
Democràcia |
ca_ES |
dc.title |
La participació de l’alumnat en pràctiques democràtiques i inclusives als centres: Un estudi de cas |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca_ES |
dc.description.version |
Director/a: Núria Simó Gil |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple