Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva |
|
dc.contributor.author |
Garcia Molsosa, Marta |
|
dc.date.accessioned |
2015-10-20T07:10:31Z |
|
dc.date.available |
2015-10-20T07:10:31Z |
|
dc.date.created |
2015-09 |
|
dc.date.issued |
2015-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4308 |
|
dc.description |
Curs 2014-2015 |
ca_ES |
dc.description.abstract |
Els infants i adolescents residents en Centres Residencials d’Acció Educativa (CRAE)
són un col·lectiu amb un elevat risc de fracàs escolar. La seva inclusió a l’escola és un
repte per a les institucions i professionals que se n’ocupen de la qual dependran, en
gran mesura, les seves possibilitats de benestar, integració i participació social en el
futur. En aquesta recerca hem analitzat els itineraris educatius i l’experiència escolar
de tres infants residents a un CRAE per tal d’aprofundir en els processos d’inclusió i
exclusió que es donen en el context escolar en relació a aquesta població. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
Children and adolescents living in children’s homes are a group at high risk of school
failure. Their inclusion in school is a challenge for care and educational institutions and
professionals of which will depend, in large measure, their chances of well-being, and
their social integration and participation in the future. In this study we have analyzed
the educational pathways and the school experience of three children living in a
residential care centre to deepen the processes of inclusion and exclusion that occur in
the school context in relation to this population. |
ca_ES |
dc.description.abstract |
Los niños y adolescentes residentes en Centros Residenciales de Acción Educativa
(CRAE) son un colectivo con un elevado riesgo de fracaso escolar. Su inclusión en la
escuela es un reto para las instituciones y profesionales que se ocupan de ellos de la
que dependerán, en gran medida, sus posibilidades de bienestar, integración y
participación social en el futuro. En esta investigación hemos analizado los itinerarios
educativos y la experiencia escolar de tres menores residentes en un CRAE para
profundizar en los procesos de inclusión y exclusión que se dan en el contexto escolar
en relación a esta población. |
ca_ES |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
381 p. |
ca_ES |
dc.language.iso |
cat |
ca_ES |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
ca_ES |
dc.subject.other |
Integració escolar |
ca_ES |
dc.subject.other |
Infants desfavorits -- Educació |
ca_ES |
dc.subject.other |
Infants -- Serveis socials |
ca_ES |
dc.subject.other |
Adolescents desfavorits |
ca_ES |
dc.subject.other |
Fracàs escolar |
ca_ES |
dc.title |
El centre residencial d’acció educativa va a l’escola. Anàlisi de l’experiència escolar de tres infants residents en un centre residencial d’acció educativa (CRAE). |
ca_ES |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca_ES |
dc.description.version |
Director/a: Jordi Collet Sabé |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
ca_ES |
Text complet d'aquest document
Registre simple