Repositorio Dspace

El reconeixement del present històric a l'educació primària. Cap a un ensenyament-aprenentatge interdisciplinari dels temps verbals

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Casas-Deseures, Mariona
dc.date.accessioned 2015-11-09T11:07:56Z
dc.date.available 2015-11-09T11:07:56Z
dc.date.created 2014
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Casas, Mariona (2014)El reconeixement del present històric a l'educació primària. Cap a un ensenyament-aprenentatge interdisciplinari dels temps verbals. Comunicació educativa, 27, p34-37 ca_ES
dc.identifier.issn 2339-5559
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4341
dc.description.abstract Resum: Aquest article parteix d’una recerca sobre didàctica de la llengua que gira entorn del reconeixement del valor retrospectiu del present (present històric) per part d’alumnes de 3r i 6è d’educació primària. Els resultats mostren que els participants recorren a la seva experiència, al coneixement del món i al coneixement que tenen sobre els marcadors temporals per resoldre la tasca que se’ls proposa. A les conclusions es reflexiona sobre la necessitat de plantejar l’ensenyament-aprenentatge dels temps verbals des d’un punt de vista interdisciplinari. ca_ES
dc.description.abstract Abstract: This article is based on a research in language teaching which is about the recognition of the retrospective usage of the simple present tense (historical present) by students of 3rd and 6th of primary education. The results show that in order to solve the task students focus on their own experience, their world knowledge and their knowledge about temporal modifiers. The conclusions propose to teach verb tenses from an interdisciplinary perspective. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 6 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.publisher Universitat Rovira i Virgili ca_ES
dc.rights Tots els drets reservats ca_ES
dc.rights (c) Universitat Rovira i Virgili
dc.subject.other Educació primària ca_ES
dc.subject.other Gramàtica comparada i general -- Verb ca_ES
dc.subject.other Llengua -- Didàctica ca_ES
dc.title El reconeixement del present històric a l'educació primària. Cap a un ensenyament-aprenentatge interdisciplinari dels temps verbals ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/article ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES
dc.type.version info:eu-repo/publishedVersion ca_ES

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas