DSpace/Dipòsit Manakin

Les tecnologies digitals en l'àmbit de l'educació física: descripció de la situació actual a la ciutat de Girona

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Gotarra Bachmann, Kàtia
dc.date.accessioned 2016-02-12T11:51:05Z
dc.date.available 2016-02-12T11:51:05Z
dc.date.created 2016-01
dc.date.issued 2016-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4427
dc.description Curs 2014-2015 ca_ES
dc.description.abstract La incorporació de les tecnologies digitals en la societat està produint un canvi en l’àmbit educatiu i, per tant, una transformació en l’enfocament pedagògic de l’educació. En aquesta transformació, els docents hi juguen un paper molt important i han d’estar preparats. De la mateixa manera, els mestres d’educació física també han d’atendre a aquestes necessitats socials. Per això, s’està creant el Projecte Interdepartamental de Competència Digital Docent per garantir la competència digital a tots els docents i la qualitat de la seva acció educativa. En aquest sentit, l’objectiu del treball és descriure la situació actual de la competència digital docent que tenen els mestres d’educació física, en els centres d’educació primària de la ciutat de Girona, abans de la publicació del document. Un estudi descriptiu mitjançant enquestes per conèixer el nivell d’adquisició entorn les competències digitals instrumentals i metodològiques dels mestres en relació a la pròpia tasca. Els resultats pretenen determinar les competències digitals dels participants i acostar-se a la percepció que es té al voltant de la temàtica i de les dificultats d’introduir les tecnologies digitals a les sessions d’educació física. ca_ES
dc.description.abstract The incorporation of digital technologies in the society is producing a change in the educational environment and a transformation in the pedag ogical approach of education. In this transformation, the teachers play a very important role and although they should prepare , i n the same way, the physical education teachers have to meet those social needs. There for creating the Interdepartamental Pro ject of Digital Teachings Competency to ensure digital skills for all teachers and the quality from their educational activities. In this sense, the aim of this project is to describe the current State of the digital teaching competency from the physical e ducation teachers, in primary schools of Girona, before the document publication. Descriptive study through surveys shows the level of digital skills acquisition around instrumental and methodological skills from the physical education 4 teachers. The result s permit us to determine the digital skills from the participants and show us the perception that has of digital technologies and the difficulties to introduce the digital technologies in the physical education area. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 66 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Societat de la informació ca_ES
dc.subject.other Tecnologia de la informació ca_ES
dc.subject.other Ensenyament -- Innovacions ca_ES
dc.title Les tecnologies digitals en l'àmbit de l'educació física: descripció de la situació actual a la ciutat de Girona ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques