DSpace Repository

Anàlisi del procés d'ecolarització d'un infant amb NEE a través d'un relat biogràfic

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Pérez Muñoz, Laia
dc.date.accessioned 2016-02-12T12:05:37Z
dc.date.available 2016-02-12T12:05:37Z
dc.date.created 2016-01
dc.date.issued 2016-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4428
dc.description Curs 2015-2016 ca_ES
dc.description.abstract L’objectiu d’aquest treball és analitzar el procés d’escolarització d’un infant amb Necessitats Educatives Especials. Per fer-ho, he realitzat el relat biogràfic del nen parant especial atenció al seu procés d’escolarització. Primerament, he realitzat un marc teòric on es defineix el terme d’escola inclusiva i s’explica l’atenció que es dóna als infants amb Necessitats Educatives Especials al nostre sistema educatiu. També he realitzat una breu explicació del Trastorn Generalitzat del Desenvolupament i el Trastorn de l’Espectre Autista, trastorns que presenta l’infant que és motiu d’estudi en aquest treball. Tot seguit, a través d’entrevistes a l’infant, a la seva mare i a alguns professionals de l’educació que l’han acompanyat en els seus anys d’escolarització; he realitzat un relat biogràfic del nen centrant-me en el seu procés d’escolarització i d’inclusió durant aquests anys. Finalment, he realitzat l’anàlisi del relat biogràfic i he extret conclusions. ca_ES
dc.description.abstract The aim of this essay is to analyse a child`s schooling process who requires Special Educational Necessities. In order to achieve it I have followed the chid’s lifetime paying special attention to his schooling process. Firstly, I have made a theoretical framework where inclusive school term is defined and where also is described how our educational system looks after childs with Special Educational Necessities. On top, I have made a brief explaination of the Pervasive Developmental Disorder and the Autism Spectrum Disorder. Those disorders are in the child who is subject to study in this essay. Afterwards, using interviews with the child himself and his mother or some educational professionals who have accompanied him through his schooling years, I have made the child’s biographical story focusing in his schooling and inclusion process during the last years. Finally, I have made the biographical story analysis and I have drawm conclusions. ca_ES
dc.format application/pdf
dc.format.extent 113 p. ca_ES
dc.language.iso cat ca_ES
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons ca_ES
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ ca_ES
dc.subject.other Educació inclusiva ca_ES
dc.subject.other Educació especial ca_ES
dc.subject.other Autisme ca_ES
dc.subject.other Trastorns del desenvolupament ca_ES
dc.title Anàlisi del procés d'ecolarització d'un infant amb NEE a través d'un relat biogràfic ca_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca_ES
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess ca_ES

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics