Repositorio Dspace

Construcció d’un pla de mitjans per introduir Becksöndergaard a Espanya

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Colmenero Serrat, Sara
dc.contributor.author Lavado Mas, Alba
dc.date.accessioned 2016-11-16T17:38:27Z
dc.date.available 2016-11-16T17:38:27Z
dc.date.created 2016
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4691
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract El nostre TFG l’hem centrat en la construcció d’un pla de mitjans per introduir la marca danesa Becksöndergaard al mercat Espanyol. Vàrem escollir aquesta marca perquè era un repte per nosaltres, ja que és una marca força desconeguda perquè només venen els seus productes a través de botigues multimarca i mai ha realitzat gran inversió en mitjans convencionals i no convencionals. Per aquest motiu vam considerar que seria interessant realitza un pla de mitjans per una empresa amb aquestes característiques. Primer de tot vàrem analitzar el mercat de moda espanyol, el consum de moda i les empreses competidores de la marca. Després vàrem analitzar els mitjans de comunicació centrant-nos en les característiques d’aquest i de les persones que els consumeixen. Un cop obtinguda aquesta informació vàrem definir el públic objectiu de la marca i ens vam centrar en el seu consum de mitjans per poder realitzar un pla de mitjans tenint en compte el seu consum. Tenint en compte aquesta informació, ens vàrem marcar uns objectius i unes estratègies de marca i mitjans per aconseguir-los. Finalment, vam crear un pla de mitjans combinant mitjans convencional, no convencionals i xarxes socials tenint en compte les característiques del nostre target. El pla de mitjans esta format per accions diferents i “econòmiques” tenint en compte les característiques de la marca. es
dc.description.abstract Our final project we have focused on building a media plan to introduce the Danish brand Becksöndergaard in the Spanish market. We chose this brand because it was a challenge for us as a unknown brand because they only sell their products through multi-brand stores and they have never made a huge investment in communication. For this reason we consider it would be interesting create a media plan for a company with these characteristics. First of all, we analysed the fashion market of Spain, the fashion consumption and the other brands that work at the same level as Becksöndergaard. Then we analysed the media, paying attention to the characteristics of each support and the type of people that consume it. Once we had this information, we define the target of the brand and we focused on their media consumption to realize a media plan taking into account its preference. More over, we created some objectives and the strategies for achieving it. Finally, we created a media plan combining different types of supports as it was the best option taking to account the characteristics of our target. The media plan is composed of different actions and "economic" alternatives as we considered that it was the best option for a brand like Becksöndergaard. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 129 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ es
dc.subject.other Productes de marca -- Col·locació en els mitjans de comunicació de massa es
dc.title Construcció d’un pla de mitjans per introduir Becksöndergaard a Espanya es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas