DSpace/Dipòsit Manakin

L’Escolarització compartida i el treball en xarxa: un recurs que possibilita la inclusió?

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Llull Sureda, Aina Maria
dc.date.accessioned 2017-01-10T18:52:49Z
dc.date.available 2017-01-10T18:52:49Z
dc.date.created 2016-05
dc.date.issued 2016-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4762
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract El present treball tracta d’estudiar, des d’una perspectiva inclusiva, si l’escolarització compartida i el treball en xarxa possibiliten que aquest tipus d’escolarització sigui un recurs per a la inclusió. Per a trobar resposta es plantegen dos objectius: analitzar el procés de presa de decisions d’escolarització compartida i conèixer l’enfocament i tipus de treball en xarxa per a saber si és un recurs que reforça la inclusió. Per a això, s’ha fet un estudi de cas únic d’escolarització compartida plantejant entrevistes semiestructurades a les tutores de l’alumne d’ambdós centres, al psicopedagog de l’EAP referent del cas i a la família. També, a partir de registres de les coordinacions es podrà extreure més informació sobre el treball en xarxa. Els resultats mostren que en aquest cas, l’escolarització compartida i el treball en xarxa no possibilita un recurs per a la inclusió degut al tipus de creences, de pràctiques educatives i del tipus de treball en xarxa entre professionals i família. es
dc.description.abstract The present work is studied from an inclusive perspective, if the shared education and networking that allow this type of education is a resource for inclusion. To find answers raised two objectives: to analyze the decision-making process and make shared school approach and type of networking to know if it is a resource that strengthens inclusion. For this, there has been a single case study of shared education semistructured interviews considering the tutors of the students of both schools, the educational psychologist EAP regarding the case and the family. Also, based on records of coordination can get more information about networking. The results show that in this case, schooling and work on shared network resource allows for inclusion due to the types of beliefs, educational practices and the type of networking between professionals and family. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 172 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Escolarització compartida es
dc.title L’Escolarització compartida i el treball en xarxa: un recurs que possibilita la inclusió? es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques