DSpace/Dipòsit Manakin

Estratègies d’ensenyament – aprenentatge per a alumnes amb barreres per a l’aprenentatge dins les escoles inclusives

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Garcia Reyes, Clàudia
dc.contributor.author Molina Cuadros, Paula
dc.date.accessioned 2017-01-13T16:32:19Z
dc.date.available 2017-01-13T16:32:19Z
dc.date.created 2016-05
dc.date.issued 2016-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4806
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract En l’actualitat molts dels infants amb Trastorn Espectre Autista (TEA) gaudeixen d’una escolarització ordinària. És per això que en aquesta recerca volem conèixer quines són les estratègies d’ensenyament - aprenentatge òptimes per tal de poder treballar amb infants autistes dins les aules. A partir dels instruments de recollida de dades documental i de les entrevistes, podem saber que amb un bon ús d’aquestes estratègies els infants augmenten el seu rendiment i les seves capacitats. És per això que podem concloure dient que la millor manera d’actuar amb aquests infants és anticipant-los tot el que faran durant el dia, utilitzar una rutina molt marcada i fer servir materials visuals. es
dc.description.abstract Nowadays, most of children with Autism Spectrum Disorder (ASD) benefit from regular scholaritzation. For this reason, the main aim of this research project is to explore the ideal teaching - learning strategies for autistic children. Documental data collection and interviews have shown that with an optimal us of these strategies, autistic children develop better both their efficiency and capacities. Therefore, we can conclude that the best way to work with autistic children is to anticipate them their daily routine which has to be very carefully delimitated and to use visuals as a support. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 82 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Infants autistes es
dc.title Estratègies d’ensenyament – aprenentatge per a alumnes amb barreres per a l’aprenentatge dins les escoles inclusives es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques