DSpace/Dipòsit Manakin

An Approach to how pronunciation is taught in “Les Pinediques” school

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Vergés Marcer, Marta
dc.date.accessioned 2017-01-20T17:21:49Z
dc.date.available 2017-01-20T17:21:49Z
dc.date.created 2016-05-13
dc.date.issued 2016-05-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4834
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract L’objectiu d’aquest treball és aportar una visió general sobre com s’ensenya la pronunciació de l’anglès a l’escola “Les Pinediques”. Amb aquest propòsit, es comentaran i analitzaran aspectes metodològics, així com també aquells factors, idees i creences que podrien condicionar la tria de les metodologies i enfocaments de l’ensenyament en aquest camp. es
dc.description.abstract The aim of this report is to give an overview of how English pronunciation is taught in “Les Pinediques” school. For this purpose, methodological aspects will be analysed and discussed, as well as the factors and beliefs that may condition the choice of the school methodologies and approaches in this field. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 49 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ es
dc.subject.other Anglès -- Pronunciació es
dc.title An Approach to how pronunciation is taught in “Les Pinediques” school es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques