En aquesta recerca s'analitza l'impacte d'una formació audiovisual en un grup de quatre mestres de ciències d'educació primària. Per determinar l'impacte d'aquest vídeo didàctic es fan dues anàlisis qualitatives. En primer lloc, es fa una anàlisi que compara les concepcions dels mestres abans i després de fer la formació audiovisual. ...»»»»
En aquesta recerca s'analitza l'impacte d'una formació audiovisual en un grup de quatre mestres de ciències d'educació primària. Per determinar l'impacte d'aquest vídeo didàctic es fan dues anàlisis qualitatives. En primer lloc, es fa una anàlisi que compara les concepcions dels mestres abans i després de fer la formació audiovisual. En segon lloc s'analitza el vídeo didàctic de la sessió formativa per validar que cada part de l'audiovisual hagi complert el seu objectiu. Les dades analitzades suggereixen que les mestres han incorporat noves idees a les quals tenien inicialment, tot i que no s'ha fet un canvi de concepció significatiu. Els canvis han estat, sobretot, en relació a les concepcions sobre el mètode didàctic, és a dir, al procés d'aprenentatge. En relació a l'anàlisi del vídeo didàctic, les dades indiquen que els espais d'interacció, reflexió i experimentació ens ajuden a canviar el model dels mestres.^^^^
This research study analyzes the impact of an audiovisual training video a group of four primary school science teachers. Two qualitative analyses are conducted to determine the impact of this educational video: an analysis that compares the views of teachers before and after training and an analysis of the video of the training ...»»»»
This research study analyzes the impact of an audiovisual training video a group of four primary school science teachers. Two qualitative analyses are conducted to determine the impact of this educational video: an analysis that compares the views of teachers before and after training and an analysis of the video of the training sessions to validate that each part of video serves its purpose. The data suggest that teachers have added new ideas to the ones they initially had, although no significant change in conception is found. The observed changes were mainly in relation to the conceptions of teaching methodology, that is, in relation to the learning process. Regarding the analysis of the educational video, data indicate that areas of interaction, reflection and experimentation help us change the teachers’ models.^^^^