Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques |
|
dc.contributor.author |
Pujol i Vigas, Joana |
|
dc.date.accessioned |
2017-01-25T17:59:23Z |
|
dc.date.available |
2017-01-25T17:59:23Z |
|
dc.date.created |
2016-09 |
|
dc.date.issued |
2016-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4861 |
|
dc.description |
Curs 2015-2016 |
es |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.format.extent |
93 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
es |
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
es |
dc.subject.other |
Autonomia de l'alumne |
es |
dc.subject.other |
Educació permanent |
es |
dc.subject.other |
Matemàtica -- Ensenyament |
es |
dc.title |
Estratègies metodològiques introduïdes en una formació per a mestres que poden fomentar l’autonomia dels alumnes |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
es |
dc.description.version |
Director/a: Isabel Sellas i Ayats |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons