DSpace/Dipòsit Manakin

Influència de l’aprenentatge cooperatiu i el Model d’Educació Esportiva en la motivació dels alumnes a les classes d’Educació Física

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author Rodríguez i Ruano, David
dc.date.accessioned 2017-01-26T17:38:06Z
dc.date.available 2017-01-26T17:38:06Z
dc.date.created 2016-06-10
dc.date.issued 2016-06-10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/4872
dc.description Curs 2015-2016 es
dc.description.abstract Aquest estudi es centra en la detecció de si el Model d’Educació Esportiva i l’aprenentatge cooperatiu generen motivació en l’alumnat i l’anàlisi de quins són els factors d’aquestes dues estratègies didàctiques que generen motivació en els alumnes. La mostra són tres classes de segon d’ESO d’un institut públic. En l’estudi es dissenya i es porta a terme una Unitat Didàctica de bàsquet basada en el Model d’Educació Esportiva i en l’aprenentatge cooperatiu per detectar si aquestes dues estratègies generen motivació en els alumnes en les classes d’Educació Física i per analitzar quins són els factors que generen aquesta motivació. Per realitzar l’estudi s’han utilitzat diversos instruments de recollida de dades com són dos qüestionaris i un diari de camp. Els resultats mostren que les dues estratègies generen motivació en els alumnes i els factors que la generen són aprendre, jugar i competir. es
dc.description.abstract This study focuses on the detection if the sport educational model and cooperative learning generate motivation in students and the analysis of what are the factors of these two teaching strategies that generate motivation in students. The samples are three classes of secondary school of a public high school. In this study we designed and carried out an educational unit of basketball based on an educational sport model and a cooperative learning to detect if these two strategies generate motivation in students at Physical Education classes, and to analyse what are the factors that generate this motivation. In this study we have used different instruments like two questionnaires and a field diary. The results show that these two strategies, which we have been working through, create personal motivation in student, and that the elements that create this incentive are learning, play and competitions. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 54 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ es
dc.subject.other Educació física es
dc.subject.other Treball en equip es
dc.subject.other Ensenyament secundari es
dc.title Influència de l’aprenentatge cooperatiu i el Model d’Educació Esportiva en la motivació dels alumnes a les classes d’Educació Física es
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis es
dc.description.version Director/a: Joan Arumí
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques