DSpace Repository

The role of both teachers and students in a Communicative Language Approach: a particular case in a polish primary school

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Castellà i Fosch, Mònica
dc.date.accessioned 2017-09-18T15:53:13Z
dc.date.available 2017-09-18T15:53:13Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5118
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract Aquest estudi té com a objectius principals analitzar el rol dels mestres i dels alumnes en un enfocament comunicatiu de la llengua i examinar les metodologies utilitzades pel docent al llarg del procés d’aprenentatge d’una segona llengua en l’Educació Primària. La recerca s’ha dut a terme en primer lloc, a través d'observacions de les classes d’anglès a “TAK School”, una escola de primària situada a Opole, Polònia. D'altra banda, tres qüestionaris s’han dut a terme per aclarir aspectes que no hagin quedat clars a partir de l'observació. Els tres qüestionaris s’han dut a terme amb tres docents d'anglès diferents, per veure les diferents perspectives, dinàmiques, estratègies i metodologies utilitzades per cadascuna d’elles. No obstant, la participació dels estudiants també ha estat molt important en aquest estudi, ja que han estat també protagonistes indiscutibles d'aquest projecte d'investigació. es
dc.description.abstract This study has as its main objectives to analyse the role of the teachers/students within a communicative language approach and to examine the methodologies used by the teacher during the process of learning a second language in Primary Education. The research has been carried out firstly through observations of the English lessons at TAK School, a primary school located in Opole, Poland. Moreover, three questionnaires have been conducted to clarify aspects that were left unclear from the observation. The three questionnaires have been carried out with three different English teachers, to see different perspectives, dynamics, strategies and methodologies used by each of them. However, students’ participation have also been very important in this study since they have been also indisputably protagonists of this research project. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 49 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ es
dc.subject.other Llengua segona -- Adquisició es
dc.subject.other Aprenentatge es
dc.title The role of both teachers and students in a Communicative Language Approach: a particular case in a polish primary school es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics