DSpace/Dipòsit Manakin

Llançament d'un nou producte per la marca The Body Shop

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Papaseit Suaña, Paula
dc.date.accessioned 2017-10-20T14:57:46Z
dc.date.available 2017-10-20T14:57:46Z
dc.date.created 2017
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5218
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract El projecte final de carrera que desenvoluparé està relacionat amb la cosmètica natural. Sempre he tingut clar que l'àmbit/sector al qual em voldria dedicar es el de la cosmètica, fent el TFG d’aquest àmbit m’anirà molt bé perquè m'ajudarà a aprofundir en el mateix. Els productes de cosmètica natural són tendència i han entrat amb molta força en el mercat de la cosmètica. El “natural” s'imposa en tots els aspectes de la vida i cada dia hi ha més consumidores que se senten atretes per l’alta qualitat i la riquesa dels actius de les formulacions en els productes. La marca que sempre m’ha cridat l’atenció dins del sector és L’Oréal, i com que fa uns anys ha adquirit l’empresa The Body Shop, “la marca internacional de cosmètica creada pensant en el benestar de les persones de forma natural”, he cregut adient centrar el meu treball de final de carrera en aquesta. L’objectiu és la realització d'un pla de màrqueting basat en el llançament d'un nou producte. Un cop analitzada la marca i tenint en compte que la gamma de productes que ofereix s’inspiren amb la naturalesa i es produeixen de forma ètica i sostenible, crec que és complementari llançar la línia de productes solars, que fins avui no disposa. Així doncs, realitzaré un anàlisis de la situació actual del sector dels productes de cosmètica natural i em focalitzaré en els productes solars, ja que penso que és una bona oportunitat dins del sector. Els aspectes més importants que desenvoluparé amb aquest treball són; comunicar al mercat i als consumidors l’existència de la nova línia de productes, augmentar la notorietat de la marca The Body Shop, buscar el canal de distribució més eficient i adient per el producte... entre d’altres. es
dc.description.abstract The final project of career that I will develop is related to natural cosmetics. I have always been clear that the area / sector that I would like to devote to is that of cosmetics, making the TFG in this area will do me a lot of good because it will help me to go deeper into it. The natural cosmetic products are trend and have entered with great force in the market of the cosmetics. The "natural" is imposed in all aspects of life and every day there are more consumers who are attracted by the high quality and richness of the active formulations in products. The brand that has always attracted my attention within the sector is L'Oréal, and since a few years ago it acquired the company The Body Shop, "the international brand of cosmetics created with natural well-being in mind", I I thought it convenient to focus my end-of-course work on it. The goal is to carry out a marketing plan based on the launch of a new product. Having analyzed the brand and considering that the range of products offered are inspired by nature and are produced in an ethical and sustainable way, I think it is complementary to launch the line of solar products, which until today does not have. So, I will analyze the current situation of the natural cosmetics sector and focus on solar products, as I think it is a good opportunity within the sector. The most important aspects that I will develop with this work are; To communicate to the market and to consumers the existence of the new product line, to increase the notoriety of the brand The Body Shop, to look for the distribution channel more efficient and suitable for the product ... among others. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 328 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Campanyes publicitàries es
dc.subject.other Cosmètics es
dc.subject.other Protectors solars es
dc.title Llançament d'un nou producte per la marca The Body Shop es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques