DSpace Repository

Anàlisi i valoració de l'oferta esportiva de tres empreses de pàdel de la comarca del Bages a través de les pàgines web

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Huerta i López, Ferran
dc.date.accessioned 2017-10-26T18:23:11Z
dc.date.available 2017-10-26T18:23:11Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5220
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract En el present estudi investiguem les principals estratègies de màrqueting esportiu i la utilització d’internet a través de la pàgina web com a eina de comunicació i promoció de tres entitats esportives dedicades exclusivament al pàdel. Per poder-ho aconseguir, s’ha realitzat un primer estudi quantitatiu, en el qual s’han analitzat els webs de les diferents entitats esportives a partir del Web Assessment Index (WAI) i un segon estudi de caràcter qualitatiu, entrevistant els màxims responsables d’aquestes organitzacions esportives. Els principals resultats obtinguts demostren que l’Indoor Pàdel Bages es qui en fa un millor ús, seguit de ben a prop del Tot Pàdel Bages Club i, per darrere d’aquest, l’Indoor Pàdel 7. D’aquesta manera, doncs, les conclusions que se’n poden extreure són la importància que té actualment el format digital i la utilització de la pàgina web com a eina de comunicació directa amb els clients. es
dc.description.abstract In the present research, we will discover sport’s marketing principal strategies and its internet usage as a communication tool of three sport organizations exclusively related to Indoor paddle. In order to analyze it, we will start with a quantitative study, in which we will analyze each website using the Web Assessment Index (WAI) and a second qualitative study which will consist on interviewing the CEO's of each sport organization. The main results show us that "Indoor Pàdel Bages" is the business which takes more profit about these issues, followed nearly by "Tot Pàdel Bages Club" and "Indoor Pàdel 7". In conclusion, we remark the importance and relevance that nowadays relies on digital contents and website usage as a tool to communicate fastly and efficiently with costumers. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 55 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Esports es
dc.subject.other Màrqueting digital es
dc.title Anàlisi i valoració de l'oferta esportiva de tres empreses de pàdel de la comarca del Bages a través de les pàgines web es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics