DSpace Repository

Estudi de l’ensenyament-aprenentatge de l’escriptura a l'aula de P5 d'una escola de la comarca del Vallès Occidental en un marc inclusiu

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Delgado Navinès, Xènia
dc.date.accessioned 2017-10-31T16:01:31Z
dc.date.available 2017-10-31T16:01:31Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5223
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract Aquest treball vol ser un punt de partida per a una reflexió sobre el tractament de la diversitat de l’alumnat en el procés d’ensenyament i aprenentatge de la llengua escrita. Es portarà a terme en un grup-classe de P5 d'una escola ordinària del Vallès Occidental, per tal de realitzar una proposta d’un pla de millora en un marc inclusiu. En primer lloc, es va descriure i analitzar com s’atenia a la diversitat en aquesta classe en concret durant les sessions d’aprenentatge de l’escriptura. Posteriorment es van proposar estratègies metodològiques (codocència, agrupaments heterogenis, aprenentatge cooperatiu, contextos de treball simultani i diversificat i aprenentatge per racons) que permetien flexibilitzar la pràctica educativa i atendre a la diversitat de tots/es els/les alumnes de l’aula aconseguint l’apropiació de la llengua escrita. es
dc.description.abstract This project is a point of departure of a reflection about the treatment of attention of diversity of the students during the teaching-learning process of writing. It is going to take place in a concretely group class of P5 of one school of Vallès Occidental, to do an improvement proposal in an inclusive framework. First of all, it was described and analyzed how was taken care the diversity in this class, in particular, during the lessons of writing. Later, it was proposed some methodology strategies (cooperative learning, two teachers in the class, heterogeneous groups and also simultaneous and diversified work to learning) to make flexible the educational practice and to attend to the diversity of all the students in the classroom getting the appropriation of the written language. es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 128 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.subject.other Atenció a la diversitat es
dc.subject.other Comunicació escrita es
dc.title Estudi de l’ensenyament-aprenentatge de l’escriptura a l'aula de P5 d'una escola de la comarca del Vallès Occidental en un marc inclusiu es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics