DSpace Repository

Aproximació al tractament del conte meravellós a l’aula de parvulari de Suècia: Proposta de millora

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Ferrés Canals, Clàudia
dc.date.accessioned 2017-10-31T16:16:27Z
dc.date.available 2017-10-31T16:16:27Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5224
dc.description Curs 2016-2017 es
dc.description.abstract El conte és una obra d’art literària que va destinat als més petits amb la finalitat de provocar desig i il·lusió a través de les seves històries fantàstiques i imaginaries. El tractament del conte durant l’etapa infantil és molt favorable en el desenvolupament emocional, cognitiu i social de l’infant. L’infant podrà arribar a establir relacions amb la literatura i començar-se a formar com a futur lector, gràcies a les històries proporcionades per la figura de l’adult. Per aquesta raó, s’ha de tenir en compte el tractament del conte en una aula de 3-5 anys per tal de fomentar l’hàbit lector i la passió per la lectura a través de l’explicació de contes. A partir de l’experiència viscuda a una classe de l’escola bressol a Suècia, es detecta una falta de coneixement del professorat sobre l’ús del conte. Es pretén analitzar les raons perquè no es duen a terme propostes literàries a l’aula de 5-6 anys i proposar un pla de millora que ajudi a fer front a aquestes mancances literàries, tot introduint el conte en el seu dia a dia a l’aula. es
dc.description.abstract The tale is a work of literary art destined to children in order to provoke desire and enthusiasm through their fantasy and imaginary stories. The treatment of the story during the early childhood is favourable in the emotional, cognitive and social development of the child. Children would be able to establish relations with literature and begin to train as a future reader through the stories provided by the figure of the adult. For this reason, we must take into account the treatment of the story in a 3-5 years old classroom 3-5 to promote the reading habit and passion for reading through the storytelling. From the experience in a preschool class in Sweden, it detected a lack of teachers’ knowledge on the use of tales. The research aims to analyse the reasons of why they not provide literary activities in the classroom 5-6 years old and propose an improvement plan to help dealing these shortage literature, introducing the story in their daily routine es
dc.format application/pdf
dc.format.extent 78 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Literatura infantil es
dc.subject.other Contes infantils es
dc.subject.other Parvulari es
dc.title Aproximació al tractament del conte meravellós a l’aula de parvulari de Suècia: Proposta de millora es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics