Quins canvis incorpora una mestra després d’haver realitzat un procés de formació en relació a l’aprenentatge de la mesura a l’etapa d’Educació Infantil
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Quins canvis incorpora una mestra després d’haver realitzat un procés de formació en relació a l’aprenentatge de la mesura a l’etapa d’Educació Infantil
Aquest treball té tres objectius. Per una banda, identificar els coneixements d’una mestra sobre què cal ensenyar a Educació Infantil; en segon terme, identificar el model metodològic que fa servir la mestra a l'hora d'ensenyar la mesura abans del procés de formació; i en tercer terme, analitzar els canvis més significatius que ...»»»»
Aquest treball té tres objectius. Per una banda, identificar els coneixements d’una mestra sobre què cal ensenyar a Educació Infantil; en segon terme, identificar el model metodològic que fa servir la mestra a l'hora d'ensenyar la mesura abans del procés de formació; i en tercer terme, analitzar els canvis més significatius que hi hagi hagut al final del procés de formació sobre què cal ensenyar (continguts) i com s'ha d'ensenyar (metodologia). Per fer possible aquests objectius s’ha realitzat una formació i se li han ensenyat els coneixements i els continguts del que cal aprendre sobre la mesura i els recursos i les eines necessàries per poder ensenyar-los. A partir de l’anàlisi de les dades obtingudes dels comentaris i observacions que realitza la mestra, s’ha vist que la mestra ha anat evolucionant al llarg de tot el procés de formació i ha canviat el seu pensament en relació a l’aprenentatge de la mesura.^^^^