Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Urbon Espadamala, Emma |
|
dc.date.accessioned |
2018-07-17T10:38:12Z |
|
dc.date.available |
2018-07-17T10:38:12Z |
|
dc.date.created |
2018-05 |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5510 |
|
dc.description |
Curs 2017-2018 |
|
dc.description.abstract |
Instagram es configura com la xarxa social amb més creixement entre el públic adolescent. L’objectiu principal del present estudi és identificar les motivacions en l’ús d’Instagram i la seva relació amb les diferents dimensions de l’autoestima. També pretén trobar la relació del temps diari dedicat a aquesta xarxa amb les motivacions i els diferents tipus d’autoestima. Per recollir les dades necessàries, en relació als objectius de la investigació, es va passar un qüestionari on-line, a través de la plataforma “Adolescents.cat”, i es van analitzar les respostes de 367 adolescents usuaris d’Instagram, d’arreu del territori català, d’entre 15 i 18 anys d’edat. Els resultats mostren set tipus de motivacions, per ordre de prioritat: emmagatzematge, xafardeig, evasió, interacció social, expressió, postureig o exhibició i acceptació del grup i opinió dels altres. A més, es troba que algunes motivacions, sobretot la motivació d’acceptació del grup i opinió dels altres, la motivació de postureig o exhibició, la motivació d’evasió i la motivació de xafardeig correlacionen de manera negativa o inversa amb diferents dimensions de l’autoestima. Pel que fa al temps d’ús d’Instagram, es troba una correlació directa o positiva tant amb les diferents motivacions, com amb l’autoestima. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
52 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Adolescents -- Xarxes socials |
es |
dc.subject.other |
Autoestima en els adolescents |
es |
dc.title |
Motivacions per a l’ús d’Instagram i la seva relació amb l’autoestima en els adolescents |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple