Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Riera Morera, Bruna |
|
dc.date.accessioned |
2018-07-17T10:52:00Z |
|
dc.date.available |
2018-07-17T10:52:00Z |
|
dc.date.created |
2018-05-14 |
|
dc.date.issued |
2018-05-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5511 |
|
dc.description |
Curs 2017-2018 |
|
dc.description.abstract |
El present estudi té com a objectiu general conèixer la influència dels estils educatius
familiars en el consum de drogues en adolescents i estudiar quins poden esdevenir
més un factor de risc o de protecció. A part d’això, es vol conèixer aspectes sobre la
mostra relacionats amb la freqüència d’oci, l’edat d’inici de consum, la percepció de
risc i l’accessibilitat cap a les drogues. La investigació s’ha realitzat a través d’un
disseny descriptiu transversal, que ha utilitzat com a instruments de recollida de dades
dos tests psicomètrics “Escala d’Estils de Socialització Parental en l’Adolescència
(ESPA-29)” i els “Factors de Risc Interpersonals pel consum de Drogues en
Adolescents (FRIDA)”, i un qüestionari “ad hoc” anomenat “Qüestionari sobre activitats
de temps d’oci en adolescents”. La mostra es compon d’un total de 62 alumnes d’entre
13 i 16 anys. En general, els resultats mostren que en la població estudiada es pot
establir relació entre les variables estil educatiu negligent i autoritari amb el consum de
tabac i cànnabis. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
69 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Drogues |
es |
dc.subject.other |
Família |
es |
dc.subject.other |
Adolescents |
es |
dc.subject.other |
Socialització |
es |
dc.title |
Influència dels estils educatius familiars sobre el consum de drogues en adolescents |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple