Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Reixach Viladecans, Cristina |
|
dc.date.accessioned |
2018-07-18T06:49:08Z |
|
dc.date.available |
2018-07-18T06:49:08Z |
|
dc.date.created |
2018-05-14 |
|
dc.date.issued |
2018-05-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5518 |
|
dc.description |
Curs 2017-2018 |
|
dc.description.abstract |
L’estrès és avui en dia, un problema creixent. Tot i així, l’estrès que apareix en l’àmbit escolar no ha generat gaires investigacions sobre les seves característiques i les variables que el modulen. La present investigació té per objectiu investigar la relació entre l’estrès acadèmic i l’autoconcepte acadèmic, així com també les relacions entre els diferents tipus d’estrès i d’autoconcepte. Es van avaluar en 43 estudiants de 6è de Primària, els seus nivells d’estrès a través de l’Inventario de Estrés Cotidiano Infantil (IECI) i els nivells d’autoconcepte amb el test Autoconcepto Forma 5 (AF5). En la present investigació s’exposen els diferents nivells d’estrès i d’autoconcepte, així com les correlacions entre les diferents variables. Els resultats obtinguts no indiquen relacions estadísticament significatives entre ambdues variables acadèmiques, però sí una relació significativa entre el nivell d’estrès general i l’autoconcepte acadèmic. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
59 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Estrès |
es |
dc.subject.other |
Autoconcepte |
es |
dc.subject.other |
Escolars |
es |
dc.title |
Relació entre l'estrès i l'autoconcepte acadèmic en alumnes d'Educació Primària |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple