Repositorio Dspace

La inclusió dels nens i nenes amb diversitat funcional dins l’aula d’educació física: anàlisi de tres casos a l’escola Mossèn Cinto de Folgueroles

Registro sencillo

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Roviró Tanyà, Immaculada
dc.date.accessioned 2018-07-30T09:32:20Z
dc.date.available 2018-07-30T09:32:20Z
dc.date.created 2018-05-14
dc.date.issued 2018-05-14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5535
dc.description Curs 2017-2018
dc.description.abstract Aquest treball es centra en una investigació sobre la inclusió dels alumnes amb diversitat funcional de l'escola Mossèn Cinto de Folgueroles, dins l'àrea d'Educació Física. Ens centrarem només en l'etapa de l'Educació Primària, i en tres casos específics. Per aquest motiu, primer de tot es du a terme una anàlisi de diferents autors i fonts que ens donen a conèixer la diversitat funcional, l’Educació Inclusiva i sobretot l'Educació Física Inclusiva. L’objectiu de la recerca és analitzar els aspectes d’inclusió dels nens amb diversitat funcional dins l’àrea d’Educació Física, tenint en compte el mestre i els companys de classe. Els instruments utilitzats per la recollida de dades són el diari de camp i l’entrevista. A la investigació s'observen tres casos i la relació que generen amb els seus companys/es de classe i el mestre/a d’Educació Física. A més, s'elaboren entrevistes als mestres d'Educació Física que s'han observat, per tal de poder establir lligams entre la pràctica que desenvolupa a les sessions amb el que en pensa. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 51 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Educació física es
dc.subject.other Atenció a la diversitat -- Educació primària es
dc.subject.other Educació inclusiva es
dc.title La inclusió dels nens i nenes amb diversitat funcional dins l’aula d’educació física: anàlisi de tres casos a l’escola Mossèn Cinto de Folgueroles es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Texto completo de este documento

Registro sencillo

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar en RIUVic


Búsqueda avanzada

Listar

Estadísticas