DSpace Repository

Anàlisi financera i econòmica del sector de la publicitat a Espanya, període 2008-2015

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Compte Batista, Anna
dc.contributor.author Bori Camprubí, Eva
dc.date.accessioned 2018-10-30T18:12:36Z
dc.date.available 2018-10-30T18:12:36Z
dc.date.created 2018-05-18
dc.date.issued 2018-05-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5555
dc.description Curs 2017-2018
dc.description.abstract En el següent treball, s’analitza quina és la situació econòmica i financera del sector de la publicitat durant el període comprés entre l’any 2008 i 2015. L’anàlisi financera i econòmica s’ha dut a terme a través del càlcul de diferents ràtios, rendibilitats i proporcions entre masses, tant a curt com a llarg termini. A més d’analitzar i estudiar el Balanç i el Compte de Resultats també s’ha tingut en compte l’Estat de Fluxos d’Efectiu i l’Estat de Canvis en el Patrimoni Net. En el treball també es mostra quines són les principals característiques del sector actualment, i quins són els seus orígens. La publicitat compta amb uns inicis no gaire definits, ja que ha estat present durant molt de temps sense que es parlés d’ella com a tal. En canvi, el sector, actualment, es troba format per empreses que segueixen patrons molt similars. es
dc.description.abstract In the following project, it is analysed the economic and financial situation of the advertising sector during the period between 2008 and 2015. Financial and economic analysis has been carried out through the calculation of different ratios, profitability and proportions between the masses, both in a short and long term. In addition, the accounts of the State of Cash Flows and the State of Changes in the Net Patrimony have also been analysed. In the work also shows which the main characteristics of the sector are at the moment and what are its origins. The advertising has not a much defined beginning because of it has been present for a long time without being talked about as such. However, the sector is currently composed of companies that follow very similar patterns. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 71 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Publicitat es
dc.subject.other Anàlisi financera es
dc.subject.other Publicitat -- Aspectes econòmics es
dc.title Anàlisi financera i econòmica del sector de la publicitat a Espanya, període 2008-2015 es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics