Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Rodríguez Recio, Patricia |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-05T16:14:10Z |
|
dc.date.available |
2018-12-05T16:14:10Z |
|
dc.date.created |
2018-05 |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5587 |
|
dc.description |
Curs 2017-2018 |
|
dc.description.abstract |
L’objectiu principal d’aquest treball és estudiar els significats dels diferents tipus de joc simbòlic donats en diferents contextos, en concret a l’àmbit familiar i escolar. Alhora es pretén conèixer el comportament físic i motor, cognitiu, social, emocional i moral d’infants de diferents edats a través del joc simbòlic i aprofundir en el coneixement dels instruments d’observació i anàlisi d’aquest tipus de joc.
En aquest estudi s’ha pogut constatar que a través del joc simbòlic els infants adquireixen una seqüenciació temporal en les seves activitats. A través del joc de rols els infants també adquireixen una comprensió de la realitat que els envolta, i a més fomenta l’empatia. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
112 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Jocs infantils |
es |
dc.subject.other |
Infants -- Psicologia |
es |
dc.title |
Els significats del joc simbòlic |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple