DSpace/Dipòsit Manakin

La importància de la rutina del "Bon dia" en el desenvolupament del llenguatge oral a la segona etapa d'Educació Infantil

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Tañà Garriga, Elisabet
dc.date.accessioned 2018-12-05T19:19:46Z
dc.date.available 2018-12-05T19:19:46Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5591
dc.description Curs 2017-2018
dc.description.abstract El present Treball Final de Grau té com a propòsit esbrinar com pot contribuir qualitativament la rutina del “bon dia” en el desenvolupament del llenguatge oral dels infants de 3-6 anys. Per poder respondre aquesta recerca s’ha estructurat el treball en dues parts: la part teòrica i la part pràctica. El recull de les dades s’ha realitzat a partir de dos instruments qualitatius: les observacions a diferents escoles i les entrevistes als educadors dels infants observats. Finalment, s’ha dissenyat una pauta per tal de repensar i contribuir a millorar la rutina del “bon dia” en l’àmbit del llenguatge oral. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 85 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Adquisició es
dc.subject.other Comunicació humana en els infants es
dc.subject.other Infants -- Llenguatge es
dc.title La importància de la rutina del "Bon dia" en el desenvolupament del llenguatge oral a la segona etapa d'Educació Infantil es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques