Registro sencillo
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Tañà Garriga, Elisabet |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-05T19:19:46Z |
|
dc.date.available |
2018-12-05T19:19:46Z |
|
dc.date.created |
2018-05 |
|
dc.date.issued |
2018-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5591 |
|
dc.description |
Curs 2017-2018 |
|
dc.description.abstract |
El present Treball Final de Grau té com a propòsit esbrinar com pot contribuir
qualitativament la rutina del “bon dia” en el desenvolupament del llenguatge oral dels
infants de 3-6 anys. Per poder respondre aquesta recerca s’ha estructurat el treball en
dues parts: la part teòrica i la part pràctica. El recull de les dades s’ha realitzat a partir
de dos instruments qualitatius: les observacions a diferents escoles i les entrevistes als educadors dels infants observats. Finalment, s’ha dissenyat una pauta per tal de
repensar i contribuir a millorar la rutina del “bon dia” en l’àmbit del llenguatge oral. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
85 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Llenguatge i llengües -- Adquisició |
es |
dc.subject.other |
Comunicació humana en els infants |
es |
dc.subject.other |
Infants -- Llenguatge |
es |
dc.title |
La importància de la rutina del "Bon dia" en el desenvolupament del llenguatge oral a la segona etapa d'Educació Infantil |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
es |
Texto completo de este documento
Registro sencillo