DSpace/Dipòsit Manakin

How role-play affects pre-schoolers' second language acquisition: Communicative strategies in a P5 class in a school in Osona

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author López Vila, Carla
dc.date.accessioned 2018-12-10T16:28:52Z
dc.date.available 2018-12-10T16:28:52Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5592
dc.description Curs 2017-2018
dc.description.abstract Nowadays a huge number of schools are introducing English as L2. Moreover, the relationship between play and children’s learning has been the focus of much recent research. So, this project’s aim is to observe how role-play influence children’s acquisition of a second language, and which strategies do they use to communicate. The study involves data collected from observing a specialist in English, as well as the ones I did interceding in this immersion. Moreover, recorded audios have been done and an interview to the English teachers has also been discussed and examined in order to corroborate this interpretative research. The results obtained clearly highlighted the relationship between role-play and children’s development of a second language, and how by providing an enriching environment we can significantly improve pupils’ communication competences and abilities. es
dc.description.abstract Avui en dia, una gran varietat d’escoles estan introduint l’anglès com a una segona llengua. No obstant això, existeixen molts desafiaments, com ara el fet que els mestres necessiten introduir la llengua estrangera de tal manera que no afecti la primera. A més a més, la relació entre joc i l’aprenentatge dels infants ha set un focus d’investigació per a moltes recerques recents. Per tant, l’objectiu d’aquest treball és observar com el joc simbòlic influeix en l’adquisició d’una segona llengua en els infants, i com aquests, són capaços de buscar estratègies per comunicar-se. L’estudi inclou dades recollides a partir de l’observació d’una especialista en anglès, així com les extretes intercedint en aquesta immersió. A més, els àudios gravats, i la discussió i examinació de l’entrevista a l’especialista d’anglès han ajudat a corroborar aquesta investigació interpretativa. Els resultats obtinguts destaquen clarament la relació entre el joc simbòlic i el desenvolupament d’una segona llengua en els infants, i com oferint un entorn ric, podem millorar significativament les competències i habilitats comunicatives dels nens i les nenes. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 56 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Llenguatge i llengües -- Adquisició es
dc.subject.other Joc de rols (Psicologia) es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.title How role-play affects pre-schoolers' second language acquisition: Communicative strategies in a P5 class in a school in Osona es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques