DSpace Repository

Autonomy in early childhood: a case study from an inquiry-based learning school

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Raurell Bellavista, Dolors
dc.date.accessioned 2018-12-12T11:58:57Z
dc.date.available 2018-12-12T11:58:57Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5597
dc.description Curs 2016-2017
dc.description.abstract Many authors have supported autonomy in education. However, few studies about this are done in early childhood and most of them refer to autonomy as a free play or free choice. This research is a case study that aims to analyse Helsinki International School, where autonomy is highly supported, in order to know how teachers can enhance autonomy in class. The analysis will take into account educational strategies, teacher-child interaction and classroom structure and planning, what will be analysed through an observation chard and a daily journal. The reality from the class will be contrasted with teacher’s ideas and opinions from the school, which will be obtained through interviews. es
dc.description.abstract Diversos autors han parlat de fomentar l’autonomia en l’educació. Tot i així, hi ha pocs estudis sobre aquest tema realitzats a educació infantil i, la major part d’aquests, parlen d’autonomia com a joc lliure o lliure elecció. Aquesta recerca és un estudi de cas que té l’objectiu d’analitzar l’Escola Internacional de Hèlsinki, la qual dóna gran suport a l’autonomia, per tal de saber com els mestres poden augmentar-la a la classe. L’anàlisi tindrà en compte les estratègies educatives, les interaccions entre mestre i alumne, l’estructura de la classe i la seva preparació. Tot això serà analitzat a partir d’una taula d’observació i un diari de camp. La realitat de la classe serà contrastada amb les idees i opinions de les mestres de l’escola, obtingudes a partir d’entrevistes. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 82 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.subject.other Autonomia de l'alumne es
dc.title Autonomy in early childhood: a case study from an inquiry-based learning school es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics