DSpace/Dipòsit Manakin

Case Study: analysis of the way two schools introduce English in early childhood education

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author Madrid García, Ivette
dc.contributor.author Vilar Sabata, Laia
dc.date.accessioned 2018-12-12T13:44:06Z
dc.date.available 2018-12-12T13:44:06Z
dc.date.created 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5599
dc.description Curs 2017-2018
dc.description.abstract Recently, an increasing number of schools in Catalonia have bet on introducing English as a foreign language in Early Childhood education. Needless to say, students at this stage are still learning their mother language. Thus, it is important that teachers have specific formation in this field so as to introduce it properly, taking into account the language development processes and stages that children are going through, and act in accordance to this formation. This project is aimed to discover how two different schools - and thus, two different English teachers – both in very similar socioeconomic and sociolinguistic contexts introduce English in Early Childhood education and analyse whether teachers’ formation and believes are coherent with their performance in class. To do so, we have observed 8 English sessions in a 4 years-old class - throughout a common observation grid - and have carried out an interview to each teacher. From the results obtained with the observations and the interviews, some conclusions have been drawn: there is coherence between teachers’ formation and their performance in class and between what they say they do and what they really do. Also school reality is not far from what is being taught in university. es
dc.description.abstract Recentment, a Catalunya, un gran nombre d’escoles han apostat per introduir l’anglès com a llengua estrangera durant el segon cicle d’Educació Infantil. Tenint en compte que durant aquesta etapa els estudiants encara estan adquirint la seva primera llengua, és important que els i les mestres d’anglès d’educació infantil tinguin una formació específica sobre com introduir l’anglès en aquestes edats (3-6 anys). L’objectiu d’aquest treball és descobrir com dues escoles diferents - i, per tant, dues mestres d’anglès d’educació infantil diferents - , amb contextos socioeconòmics i socioculturals similars, introdueixen l’anglès a l’etapa d’educació infantil i analitzar si la formació de la mestra i les seves creences són coherents amb la seva actuació a l’aula. Per fer-ho, hem optat per fer 8 observacions (4 a cada escola) en una classe de P4 - amb una graella d’observació comuna - i una entrevista a cada mestra. Dels resultats obtinguts, n’hem extret algunes conclusions: hi ha coherència entre la formació de les mestres i la seva actuació a l’aula així com el que diuen o creuen que fan i el que realment fan a l’aula. També trobem que la realitat de les escoles no està tan lluny del que s’ensenya a la universitat com pensàvem es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 60 p. es
dc.language.iso eng es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Anglès -- Ensenyament es
dc.subject.other Educació infantil es
dc.title Case Study: analysis of the way two schools introduce English in early childhood education es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques