DSpace/Dipòsit Manakin

El màrqueting i la publicitat de McDonald’s

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Guirao, Gisela
dc.contributor.author Costa, Josep
dc.date.accessioned 2019-01-15T15:49:13Z
dc.date.available 2019-01-15T15:49:13Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5646
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract Des de la seva creació l'any 1940, McDonald's s'ha expandit de forma exponencial fins a convertir-se en líder del sector del menjar ràpid. La publicitat, el màrqueting i la voluntat de garantir la satisfacció del client, han posicionat la marca com a una de les més exitoses i reconegudes en l'àmbit mundial. Aquest projecte neix de la motivació de conèixer l'eficàcia que tenen les tècniques de publicitat i màrqueting a l'hora d'incidir en el comportament dels consumidors malgrat ser conscients que el menjar de McDonald's no és saludable. Aquest estudi d'investigació vol fer visible la necessitat d'estimular el sentiment crític davant la persuasió publicitària i aprendre a interpretar-la, sobretot pel que fa a la cadena McDonald's, ja que la invasió de publicitat d'aquest sector és un dels estímuls més freqüents. es
dc.description.abstract Desde su creación en 1940, McDonald's se ha expandido de forma exponencial hasta convertirse en líder del sector de la comida rápida. La publicidad, el marketing y la voluntad de garantizar la satisfacción del cliente, han posicionado la marca como una de las más exitosas y reconocidas en el ámbito mundial. Este proyecto nace de la motivación de conocer la eficacia que tienen las técnicas de publicidad y marketing a la hora de incidir en el comportamiento de los consumidores a pesar de ser conscientes que la comida de McDonald's no es saludable. Este estudio de investigación quiere hacer visible la necesidad de estimular el sentimiento crítico ante la persuasión publicitaria y aprender a interpretarla, sobre todo en cuanto a la cadena McDonald's, puesto que la invasión de publicidad de este sector es uno de los estímulos más frecuentes. es
dc.description.abstract Since its creation in 1940, McDonald's has expanded exponentially to become a leader in the fast food sector. Advertising, marketing and the desire to guarantee customer satisfaction, have positioned the brand as one of the most successful and recognized in the world. This project is based on the motivation to know the effectiveness of advertising and marketing techniques when it comes to affecting the behaviour of consumers, despite being aware that McDonald's food is not healthy. This research study wants to make visible the need to stimulate the critical sentiment towards advertising persuasion and learn to interpret it, especially with regard to the McDonald's chain, since the invasion of advertising in this sector is one of the stimuli more frequent. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 133 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Publicitat -- Aliments es
dc.subject.other Neuromàrqueting es
dc.title El màrqueting i la publicitat de McDonald’s es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques