DSpace Repository

Estudi de la comunicació corporativa online en la indústria farmacèutica: cas Amgen, com gestiona la farmacèutica el seu compte de Twitter

Show simple item record

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Zúñiga Catarineu, Laia
dc.date.accessioned 2019-01-15T16:25:48Z
dc.date.available 2019-01-15T16:25:48Z
dc.date.created 2018-05
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5648
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract Aquesta investigació pretén analitzar les competències de gestió de la xarxa social Twitter de l’empresa farmacèutica Amgen envers el grau d’interacció i compromís que es porta terme amb els seguidors. El present treball ha considerat oportú conèixer les estratègies de comunicació emprades per l’empresa a la xarxa, mitjançant una investigació qualitativa. S’ha realitzat una anàlisi de dades dins el període de l’1 al 30 d’abril per tal de percebre i conèixer l’esfera d’actuació de la marca en quant a l’engagement, el nombre de la comunitat online i al impacte de la qualitat i l’actualització de continguts. On els resultats demostren la importància en la unió de tots els paràmetres esmentats anteriorment per tal de dur a terme una adequada gestió de la xarxa i aconseguir un feedback òptim amb els seguidors per a la millora de la reputació de l’empresa. S’ha conclòs, en termes generals, que la marca executa una bona gestió de la xarxa però que manca en quant al compromís amb la seva comunitat. es
dc.description.abstract The present research pretends to analyse the management competences of the pharmaceutical company Amgen in its Twitter social network, so as to stablish the interaction level and commitment with its followers. The present project has considered appropriate to study the communication strategies used by the company in the mentioned network by means of a qualitative research. A data analysis has been performed in the period within the 1st and the 30th of April, with the purpose of perceiving and comprehend the frame of action of the brand with regard to the engagement, the amount of online community and the impact both of the quality and the update of contents. The obtained results demonstrate the importance of the integration of all the previously mentioned parameters in order to carry out a suitable management of the network and achieve an optimum feedback with the followers, which would help to improve the company’s reputation. In general terms, it has been concluded that the brand accomplishes an adequate management of the network although it could improve in terms of commitment with its community. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 84 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons es
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ es
dc.subject.other Comunicació en l'empresa es
dc.subject.other Indústria farmacèutica es
dc.subject.other Xarxes socials en línia es
dc.title Estudi de la comunicació corporativa online en la indústria farmacèutica: cas Amgen, com gestiona la farmacèutica el seu compte de Twitter es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accesRights info:eu-repo/semantics/openAccess es

Files in this item

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons Except where otherwise noted, this item's license is described as Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

Search RIUVic


Advanced Search

Browse

Statistics