DSpace/Dipòsit Manakin

Pla de Màrqueting per al llançament d'una nova línia de producte de la marca Ferrero Rocher

Registre simple

dc.contributor Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.author Ortega Asensio, Judit
dc.date.accessioned 2019-02-04T13:29:29Z
dc.date.available 2019-02-04T13:29:29Z
dc.date.created 2018
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10854/5668
dc.description Curs 2017-2018 es
dc.description.abstract Davant del creixement en el consum de bombons i, el gran potencial en el mercat dels gelats a Espanya, com a estudiant de Màrqueting i Comunicació Empresarial, enfoco el meu treball final de grau en la creació d’un pla de màrqueting per al llançament d’un bombó gelat de la marca líder en la categoria de bombons, Ferrero Rocher, trencant així doncs, amb l’estacionalitat de la marca. es
dc.format application/pdf es
dc.format.extent 162 p. es
dc.language.iso cat es
dc.rights Tots els drets reservats es
dc.subject.other Màrqueting es
dc.subject.other Xocolata -- Indústria i comerç es
dc.title Pla de Màrqueting per al llançament d'una nova línia de producte de la marca Ferrero Rocher es
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess es

Text complet d'aquest document

Registre simple

Buscar al RIUVic


Cerca avançada

Llistar per

Estadístiques