Registre simple
dc.contributor |
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
|
dc.contributor.author |
Riudavets García, Cristina |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-12T18:58:27Z |
|
dc.date.available |
2019-02-12T18:58:27Z |
|
dc.date.created |
2018-05-14 |
|
dc.date.issued |
2018-05-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/5687 |
|
dc.description |
Curs 2017-2018 |
es |
dc.description.abstract |
El present Treball de Final de Grau és una recerca qualitativa situada en el paradigma interpretatiu, el qual pretén investigar, a partir de la teoria i la pràctica, si la música pot ser una bona eina per fomentar la socialització entre els infants d'una aula de P5. La part pràctica s'ha portat a terme mitjançant un estudi de cas a l'escola Guillem de Mont-rodon, on s'ha realitzat tres entrevistes i quatre observacions. Tot i que també es va anar a l'escola Monjoia a fer una entrevista i una observació a la mestra de música del centre, per tal d'obtenir més informació d'una especialista en el tema. |
es |
dc.description.abstract |
This Final Assessment is a research which pretends to investigate, throughout theory and practical experience, the use of music to encourage socialization between 5 years old children. Three interviews and four observations took place at Guillem de Mont-rodon to elaborate this project. It also includes an interview and observation with the music teacher from the school La Monjoia in order to achieve a more specific point of view. |
es |
dc.format |
application/pdf |
es |
dc.format.extent |
80 p. |
es |
dc.language.iso |
cat |
es |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
es |
dc.subject.other |
Socialització |
es |
dc.subject.other |
Música |
es |
dc.title |
Pot ser la música una eina que ajudi a fomentar la cohesió de grup a una aula de P5? |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
es |
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
es |
Text complet d'aquest document
Registre simple