La competència digital és imprescindible en la societat del segle XXI i per tant s'ha d'integrar
en el marc de l'activitat habitual d'aula. Un element fonamental d'aquesta integració és
l'avaluació. Amb aquestes premisses ...
Aquest article explica el procés de construcció conjunta centrat en la millora de les pràctiques educatives que s’ha seguit en un centre educatiu de primària per millorar la competència científica a partir de l’aprenentatge ...
partir de la reflexió crítica i l’observació, les
mestres hem vist la necessitat de millorar
l’ensenyament- aprenentatge i avaluació de la
geometria a l’aula de segon de Primària de l’escola
Mossèn Cinto de Folgueroles.
En ...
Aquest article és producte d’un pla de millora que hem iniciat a l’escola relacionat amb l’avaluació competencial al centre. La demanda de la millora sorgeix de les necessitats formatives i d’actualització dels docents de ...
Aquest article explica el procés de construcció conjunta centrat en la millora de la competència en llengua anglesa a partir de la implementació de la metodologia AICLE. La millora es troba en fase d’aplicació i segueix ...
En el present article volem explicar i analitzar un procés de millora i innovació educativa a
l’etapa de primària, concretament al cicle mitjà. L’objectiu principal és millorar la convivència
al centre a partir d’un ...
L'aprenentatge basat en projectes (ABP) s’ha consolidat com una metodologia per
desenvolupar competències curriculars, augmentar la motivació i l'autoestima de l'alumnat, i
potenciar la recerca i la col·laboració, en un ...
L’article ens mostra la voluntat de canvi d’una escola, l’Olivar. L'interès d’un equip de treball
per adaptar-se a la societat i traslladar l’aprenentatge fora de les aules. La introducció del
treball per projectes ...
La finalitat d’aquest article és donar a conèixer la implementació d’un projecte de millora, a l’Escola Bellpuig de St. Julià de Vilatorta, mitjançant una sèrie de fases enteses com a etapes compreses en el procés de ...
Tradicionalment l’escola ha posat més èmfasi en la llengua escrita davant de la llengua oral a
través d’un model educatiu on el silenci i la memorització formaven part del clima de l’aula.
Actualment hi ha hagut un canvi ...
Aquest article s’enmarca dins del Màster interUniversitari de Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària, Màster promogut pel Departament d’Educació amb l’objectiu de formar professionals que impulsin ...
En aquest article s’explica el començament d’un procés de reflexió, iniciat aquest curs 18-19, per a dur a
terme un pla de millora educativa en l’àmbit matemàtic i concretament en la dimensió de resolució de
problemes. ...